banner vota stas

Mou-te #perdignitat

Eleccions sindicals 2015

El 21 de maig es van celebrar les eleccions sindicals en la Generalitat Valenciana per a constituir les Juntes de Personal dels SSTT d'Alacant, Castelló i València, els Serveis Centrals i l'INVASSAT.

Resultats

JUNTA DE PERSONAL INTERSINDICAL UGT CSIF CCOO CGT IGEVA USO TOTAL
Serveis Centrals 7 6 4 4 6 2 - 29
Territorials d'Alacant 5 5 6 9 - - - 25
Territorials de Castelló 4 8 4 3 2 - 2 23
Territorials de València 6 9 5 5 2 - - 27
INVASSAT 2 2 4 1 - - - 9
TOTAL 24 30 23 22 10 2 2 113
21,24% 25,55% 20,35% 19,47% 8,85% 1,77% 1,77% 100%
Entren en la mesa sectorial (10%): NO NO NO
(A falta de les eleccions en el Servef)

Al SERVEF, per dignitat

El pròxim dia 2 de juliol el personal funcionari del SERVEF celebrarà les eleccions sindicals la Junta de Personal. Ja han passat quatre anys i en eixe temps han passat moltes coses: retallades salarials, retallades de personal, retallades de drets laborals, reformes legislatives per a privatitzar serveis públics, etc.

Continua llegint

Programa per al personal educatiu complementari

DAVANT la precarització continuada i sistemàtica de les nostres condicions laborals.

MOU-TE #perdignitat

És època de decisions. Cal apostar per la continuïtat d’allò que s’ha fet bé o fer-ho pel canvi. En les eleccions de les institucions públiques i també en les sindicals.

Continua llegint

Cinc dones encapçalen les candidatures d’Intersindical Valenciana a les Juntes de Personal

Divendres es van presentar les candidatures a les eleccions per a les juntes de personal funcionari de la Generalitat que es triaran dijous, 21 de maig.

Continua llegint

La unitat d’acció no va resistir la negativa d’Intersindical a acceptar la pau social

Intersindical Valenciana ha sofrit un procés d’aïllament per part de la resta de sindicats presents en les meses generals de la Generalitat –CCOO, CSIF, FSES i UGT–, que no han acceptat de bon grat les discrepàncies del Sindicat amb la seua decisió de signar determinats acords. En aquest article us fem un resum dels acords signats i les causes de les discrepàncies.

Continua llegint

Carrera professional: aclarim conceptes i oferim opcions

Algunes persones s'han dirigit al sindicat queixant-se dels minsos imports que han cobrat de la carrera professional. Això, qui ha cobrat alguna cosa, clar, ja que el personal funcionari interí, laboral temporal i el personal funcionari de carrera en millora d'ocupació no reconeguda, no han cobrat res de res.

Continua llegint

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació