Sindicat de Treballadores i Treballadors de les Administracions i els Serveis Públics

Intersindical considera insuficient la regulació de la competència lingüística en la funció pública

El Sindicat lamenta que aquesta regulació no siga més ambiciosa i abaste el conjunt de la funció pública

Continua llegint

Publicat per Intersindical Valenciana-STAS Gva | 29 / 11 / 2022 | Condicions laboralsLlibertats democràtiques |

Algo huele mal en Dinamarca

Des d’Intersindical valenciana STAS volem que l’administració faça un pensament al voltant de les condicions laborals d’aquest personal i la importància del servei que desenvolupen.

Hem demanat a l’administració que escolte les reivindicacions del personal i es convoque la corresponent Mesa Técnica on es negocien aquestes qüestions amb la fi de millorar les condicions del personal del de les OAVD.

Continua llegint

Publicat per Intersindical Valenciana-STAS Gva | 29 / 11 / 2022 | Condicions laboralsMesa tècnica |

25N 2022 Totes contra les violències masclistes

A divuit de novembre de 2022 són 76 les dones assassinades per
violència masclista en l'Estat espanyol, s’han de comptar totes.

Ens vegem el 25N al carrer

València al carrer Cerdà de Tallada entre les 18:30- 18:45 h. Ubicació: https://goo.gl/maps/1UUbgZViG6YsZH5AA

Alacant a la Plaça de la Muntanyeta 19 h. Ubicació: https://goo.gl/maps/sBvMW85f1coBeCZx6

Elx concentració a les 20:30 h a la Plaça de Baix. Ubicació: https://goo.gl/maps/x35DcypB7WafRAPk7

Castelló Plaça de les Aules 18:30 h. Ubicació: https://goo.gl/maps/tSywrxHzPXZ6Cke38

Continua llegint

Publicat per Intersindical Valenciana-STAS Gva | 23 / 11 / 2022 | DonesDretsMobilitzacionsMoviments socials |

ESTUDI I PROPOSTA PER A LA RACIONALITZACIÓ I MILLORA DE LA CLASSIFICACIÓ DELS LLOCS DE TREBALL I LLUITA CONTRA LA BRETXA SALARIAL EN L’ÀMBIT DE L’ADMINISTRACIÓ DE LA GENERALITAT.

Publicat per Intersindical Valenciana-STAS Gva | 18 / 11 / 2022 | | funciópública funció pública condicions de treball bretxasalarial

TORNEM AMB UN PAR…

Després de quatre anys sense presencia sindical a Les corts, es fea necessari recuperar-la i ahir tornarem per la porta gran a aquesta casa. Ens configurem com la segona força sindical més votada amb 2 persones delegades.

Continua llegint

Publicat per Intersindical Valenciana-STAS Gva | 17 / 11 / 2022 | | país valencià les corts eleccions

CONCLUSIONS REUNIÓ COMISSIÓ DE BORSES 10/11/2022

Publicat per Intersindical Valenciana-STAS Gva | 14 / 11 / 2022 | |

JA TENIM AÇI EL CONCURS DE MERITS.

Divendres passat, l’administració ens va informar del desenvolupament de les convocatòries abans de la publicació del concurs de mèrits derivat de l’aplicació de la llei 20/21 de reducció de la temporalitat en las administracions publiques.

Continua llegint

Publicat per Intersindical Valenciana-STAS Gva | 14 / 11 / 2022 | Condicions laboralsPersonal interí |

A l’altra, torna….

Els gestors, se n’obliden prompte d'on venen, i es pensen i actuen com si foren els amos del xiringo actuant en males formes en contra dels drets del personal que tenen al seu càrrec. Es regiren quan algú no els balla l’aigua com és el que ha passat en aquest cas. El nostre delegat s’ha convertir en persona non grata per denunciar irregularitats. Intersindical no cessarà en el seu esforç per la defensa del personal.

Continua llegint

Publicat per Intersindical Valenciana-STAS Gva | 09 / 11 / 2022 | Condicions laboralsDretsSector públic |

INTERSINDICAL VALENCIANA-STAS RECLAMA AL INVASSAT UN ESTUDIO DE VALORACIÓN DE LAS CONDICIONES DE TRABAJO EN EL SÓTANO DE LA TORRE 3 DEL CA90

Intersindical Valenciana denuncia las difíciles condiciones que viene sufriendo, sobretodo, el personal que trabaja en el sótano de la Torre 3 de la CA9O.

Continua llegint

Publicat per Intersindical Valenciana-STAS Gva | 03 / 11 / 2022 | Condicions laboralsSalut laboral |

Intersindical es reuneix amb la Conselleria d’Educació per tractar qüestions inajornables per al personal d’atenció educativa

L’administració encara no te certeses de com es va a desenvolupar aquest procés, la qual cosa ens sorprèn a estes altures quan a principi de la legislatura ens informaren que era imminent. No entenem que a hores d’ara ens trobem en el mateix punt de partida que fa 4 anys i es disposa de l’informe econòmic favorable.

Publicat per rmoreno | 02 / 11 / 2022 | |

Assemblea agents medioambientals

El proper dia 8 de Novembre convoquem als agents medioambientals a una assemblea per a tractar els temes que preocupen al col·lectiu.

Publicat per rmoreno | 26 / 10 / 2022 | |

Guardies avsre

Les quatre organitzacions sindicals amb representació a la junta de personal de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta d’Emergències, AVSRE, hem presentat de manera conjunta les al·legacions a la proposta final de decret que regula LA QUANTIA I CONDICIONS PER A LA PERCEPCIÓ DEL COMPONENT DEL COMPLEMENT ESPECÍFIC D'ESPECIAL DISPONIBILITAT I ATENCIÓ CONTINUADA del personal que hi treballa.

Continua llegint

Publicat per Intersindical Valenciana-STAS Gva | 18 / 10 / 2022 | Condicions laboralsFunció públicaMesa tècnica |

Àrees de la Intersindical

Política lingüística

Escola Valenciana, Intersindical Valenciana, ACPV i ACV Tirant aporten propostes sobre la competència lingüística del funcionariat

Les entitats han presentat els seus respectius informes a la consulta pública prèvia al Projecte de Decret del Consell, pel qual es regula l’acreditació de la competència lingüística en els coneixements del valencià, com a requisit per a l’accés a l’ocupació pública

Dones

25N 2022: actes organitzats al País Valencià

Ací podeu consultar alguns dels actes convocats amb motiu del 25N. En aquells que siguen presencials, consulteu si cal fer inscripció prèvia.

Intersindical Valenciana dona suport a les mobilitzacions de França

Hui, 29 de setembre, n’hi ha convocada una vaga per les organizaciones Solidaires y CGT en Francia per la defensa de salaris, pensions, protecció social i serveis públics.