Diputació de Castelló

EL PERSONAL DE LA DIPUTACIÓ DE CASTELLÓ RECLAMA LA CARRERA PROFESSIONAL

El Cos de Bombers i el funcionariat reclamen la implantació de la carrera professional en la Diputació de Castelló.

28 / 09 / 2022 | Administrador Local

Avui 27 de setembre amb motiu de la celebració del plenari de la Diputació de Castelló s’han concentrat a la plaça de les Aules, per a reiterar la seva reivindicació sobre la implantació de la carrera professional, el cos de bombers i el funcionariat de la Diputació de Castelló.

Com a signe de repulsa s'han manifestat també en el saló de plens durant la celebració d’aquest, primer de manera silenciosa i després mostra’n l’esquena durant la intervenció del diputat del PSOE-PSPV.

Encara que l’equip de govern de la diputació provincial fa tres anys i mig que està prometent que farà possible la carrera professional, inclús el passat 16 de setembre, es va presentar un reglament per a aquesta, l’ iniciativa no va acompanyada d’una partida pressupostària.

STAS intersindical Valenciana del Consorci Provincial de Bombers i Bomberes de Castelló considera què és un agravi comparatiu i una situació de desigualtat amb altres administracions d’Espanya i continuarem amb la nostra reivindicació fins a aconseguir la implantació d'aquesta.

El Cuerpo de Bomberos y el funcionariado reclaman la implantación de la carrera profesional en la Diputació de Castelló.

Hoy 27 de septiembre con motivo de la celebración del pleno de la Diputación de Castelló se han concentrado en la plaza de las Aulas, para reiterar su reivindicación sobre la implantación de la carrera profesional, el cuerpo de bomberos y el funcionariado de la Diputación de Castelló.

Como signo de repulsa se han manifestado también en el salón de plenos durante la celebración de este, primero de manera silenciosa y después mostrando la espalda durante la intervención del diputado del PSOE-PSPV.

Aunque el equipo de gobierno de la diputación provincial hace tres años y medio que está prometiendo que hará posible la carrera profesional, incluso el pasado 16 de septiembre, se presentó un reglamento para esta, la iniciativa no va acompañada de una partida presupuestaria.

STAS- Intersindical Valenciana del Consorcio Provincial de Bomberos y Bomberas de Castelló considera que es un agravio comparativo y una situación de desigualdad con otras administraciones de España, y continuaremos con nuestra reivindicación hasta conseguir la implantación de esta.

• Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.

Relacionat