Informacions generals

INTERSINDICAL VALENCIANA EN FEMENÍ

8 de març

05 / 03 / 2019 | Administrador Local

Som un sindicat que treballa pel reconeixement de la dona en tots el àmbits, laborals, cultural, educatius… que treballa en paritat amb les persones per la qual cosa estem fent visible la seua veu d’una manera molt especial: treballant per anar més enllà del fet que ésser home o dona condiciona el paper que es desenvolupa en el debat , per això proposem la necessària incorporació de la dona mitjançant grups mixtos on es treballe la consciència femi-nista.

Des d’Intersindical Valenciana treballem per afermar els nostres trets d’identitat a fi de dur-los a terme com a eix essencial de la nostra tasca sindical. En aquest sentit ens esforcem per aconse-guir:
“La desaparició de qualsevol tipus de discriminació, tant en raó de la divisió en múltiples categories laborals i administratives, com per raons ideològiques i de sexe.
Donada la situació absolutament discriminada de la dona, lluitar contra totes les opressions específiques a les que estiga sotme-sa, tant laborals, professionals i jurídiques, com sexuals i educati-ves”.

A l’actual campanya sindical que s’està duent a terme a l’àmbit de l’administració local, la nostra organització sindical s’ha despuntat com a ferma defensora d’aquest posicionament feminista tant en la incorporació de la dona a les nostres llistes com per l’assumpció de llocs amb decisió al encapçalar-les.

Hem rebut per part de l’electorat, el recolzament a la nostra pro-posta, capitalitzant el vot a les eleccions, al resultar elegides com a delegades les candidates propostes, en ajuntaments on ni tan sòls teníem representació en eleccions anteriors.

Per a Intersindical, “la defensa dels drets socials ha d’anar de la mà de la defensa de la igualtat de les treballadores i treballadors”.

En l’Administració local on es trobem amb un col·lectiu altament feminitzat, la veu de les dones es i ha de ser defensada per les dones. La nostra proposta, encara que valenta als ulls de molts, es fruit de la nostra implicació com a sindicat. En llocs com al-moines, Tavernes de la Valldigna, Gandia, Sagunt, Tavernes Blanques, Algemesí, Foios.... la presència de les dones s’ha fet una realitat i s’obrin un fum de possibilitats de treball.
Parlem en primera persona, apoderament de les dones, les do-nes decideixen!
Recolzem les dones a recuperar els seus espais naturals i les acompanyemen la lluita per la defensa dels seus drets i la igualtat d’oportunitats.

L’Administració com a institució, i per la seua influència en la so-cietat té la responsabilitat de normalitzar la presència del col·lectiu femení en tots els àmbits però som les entitats sindicals mitjan-çant les nostres propostes les que les materialitzem a l’àmbit de la llibertat sindical. En aquest sentit Intersindical valenciana aposta per llistes on la presència de la dona es essencial i decisiva, com a instrument fonamental, per a defensar els drets de les treballa-dores i treballadors, i involucra en aquesta tasca d’acció a tots els seus estaments.

Ens complau la decisió pressa per l’electorat que valora la nostra proposta i li dona suport.

Intersindical Valenciana aplaudeix la coherència de l’electorat que ha fet un posicionament ferm amb la defensa dels drets en cohe-rència amb el corrent global que es viu arrel del mon.

Fem una proposta, a més, com l’únic camí per a garantir la igualtat de de totes les valencianes i valencians.

• Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.

Relacionat