Ajuntament de Palma de Gandia

UN ALTRE ATAC MÉS DE L’ALCALDESSA DE PALMA DE GANDIA A LA DEMOCRÀCIA I ALES TREBALLADORES I TREBALLADORS DE L’AJUNTAMENT

I no es la primera volta.

05 / 08 / 2020 | Administrador Local

Una vegada més l'alcaldessa de Palma de Gandia M. Trinidad Miñanadóna mostres del seu autoritarisme, falta d'ètica i criteri democràtic, sent el seu grup el menys votat en les passades eleccions municipals i actuant com a grup polític no adscrit per la seua expulsió del PSOE, pretén establir i imposar els seus propis criteris ignorant la normativa legal en el màxim òrgan de representació de les treballadores i treballadors com és la Mesa General de Negociació (MGN).

En la Mesa General de Negociació del dia 4 d'agost va intentar dirigir, dominar i manipular la Mesa y la negociació, privant a la Intersindical Valenciana-STAS sindicat majoritari de l'Ajuntament de Palma de Gandia exercir la representació que va obtindre en les passades eleccions sindicals rebutjant els acords de representativitat sindical aconseguits en anteriors Meses Negociadores.

L'alcaldessa demana a més que s'arriben acords incorrent en la il•legalitat perquè incompleix de manera sistemàtica amb la legislació vigent que estableix que quan es convoca una MGN tots els punts de l'ordre del dia han d'anar acompanyats dels preceptius informes i de la documentació necessària per a la negociació.

Davant tal agressió a la democràcia i a la llei, la Intersindical Valenciana-STAS prendrà totes les mesures legals perquè es respecten els drets de les treballadores i treballadors i perquè tot el personal empleat de l'ajuntament de Palma de Gandia siga tractat amb igualtat i respecte a la representació sindical.

• Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.

Relacionat