CONVOCATORIES EN DEFENSA PERSONAL TEMPORAL

Convocatòria de mobillitzacions per a exigir processos de consolidació real del personal interí de les administracions públiques

17 / 09 / 2021 | Administrador Local personal interi

La Intersindical Valenciana, juntament amb altres sindicats i organitzacions socials, convoca la ciutadania a les mobilitzacions previstes per a la consolidació real del persones interí de les administracions públiques.

La primera convocatòria, de carácter estatal, tindrà lloc el pròxim 25 de setembre a Madrid. És una manifestació que eixirà a les 12 hores del migdia de l’estació d’Atocha i que arribarà a la porta del Ministeri d’Hisenda i Funció Pública, al carrer d’Alcalà número 5.

El sindicat posa autobusos a disposició de l’afiliació en diferents localitats valencianes. Els autobusos de València eixiran de l’hotel Expo (Esplanada de Nuevo Centro) a les sis del matí mentre que la tornada des de Madrid está prevista a les 16:30 hores. Els interessats i interessades a inscriure’s poden fer-ho fins al pròxim 20 de setembre. Per a més informació i per apuntar-vos a l’autobús, podeu fer-ho ací: Reserva autobus

Posteriorment, dissabte 2 d’octubre, a les 12 hores del migdia, està prevista una gran manifestació a la ciutat de València, a la qual vos convoquem. En els pròxims dies vos donarem més informació sobre l’itinerari i els horaris previstos. Estigueu atents als canals informatius del sindicat. Vos esperem a tots i totes per defensar ja la fixesa en les administracions públiques.

Video promocional.