INTERSINDICAL RECOLZA LES PROTESTES CONTRA LES RETALLADES EDUCATIVES

Intersindical es va concentrar davant del CPIFP Eduardo Merello del Port de Sagunt

22 / 02 / 2024 | Administrador Local ajuntament sagunt

Durant la jornada del 20 de febrer, les delegades i delegats sindicals d'Intersindical Valenciana a l'ajuntament de Sagunt van participar en una concentració davant del CPIFP Eduardo Merello del Port de Sagunt per protestar contra la paralització de les inversions previstes al Pla Edificant.

A més de la societat civil, també hi havia representants polítics de l'Ajuntament de Sagunt i d'altres sindicats.

El portaveu de la Plataforma per l'ensenyament públic ha llegit un manifest que a més d'exigir la inversió als centres educatius per garantir la seguretat i integritat estructural dels centres educatius, també recolzi una educació pública de qualitat i ha convocat tots els partits polítics i organitzacions veïnals i sindicals a una altra concentració, aquesta vegada a la ciutat de València, davant de les portes del Palau de la Generalitat el proper dimarts 27 de febrer a les 18 hores.

Durante la jornada del 20 de febrero, las delegadas y delegados sindicales de Intersindical Valenciana en el ayuntamiento de Sagunto participaron en una concentración frente al CPIFP Eduardo Merello del Puerto de Sagunto para protestar contra la paralización de las inversiones previstas en el Pla Edificant.

Además de la sociedad civil, también se encontraban representantes políticos del Ayuntamiento de Sagunto y de otros sindicatos.

El portavoz de la Plataforma per l’ensenyament públic ha leído un manifiesto que además de exigir la inversión en los centros educativos para garantizar la seguridad e integridad estructural de los centros educativos, también apoye una educación pública de calidad y ha convocado a todos los partidos políticos y organizaciones vecinales y sindicales a otra concentración, esta vez en la ciudad de Valencia, frente a las puertas del Palau de la Generalitat el próximo martes 27 de febrero a las 18 horas.