La conselleria promet pactar l’ordre del dia de les properes meses sectorials

La representació de la conselleria d'Hisenda i Administració Pública es va comprometre divendres passat, en la mesa sectorial de Funció Pública, a pactar amb la representació sindical els ordres del dia de forma prèvia a la celebració de les meses sectorials. Tot això, a proposta d'Intersindical Valenciana.

07 / 01 / 2013 | Intersindical pacte ordres del dia intersindical valenciana

Intersindical Valenciana va demanar un canvi en l'ordre del dia abans de començar la reunió, cosa que no va ser acceptada ni per la conselleria ni per la resta de sindicats, que van preferir demanar parlar d'altres assumptes en precs i preguntes. Finalment, però, la representació de la conselleria no va tindre més remei que acceptar que les properes reunions tindran una prèvia i que es permetrà als sindicats proposar i pactar l'ordre del dia.

Les properes reunions previstes tractaran, segons es va anunciar, a més del que va proposar Intersindical en la reunió, de les Relacions de Llocs de Treball, segurament este mateix mes de gener.

L'acord sobre permisos sindicals

No va tenir massa història. Intersindical considera que podria haver estat molt millor, amb un poc de flexibilitat per part de la Generalitat, que ha retorçut la situació aprofitant-se de les circumstàncies per a deixar els sindicats amb les hores estrictes que es deriven per llei.

Com ja hem anunciat, Intersindical Valenciana consultarà mitjançant assemblees durant el mes de gener a tot el personal del sector sobre la conveniència o no de signar l'acord.