Signem l’acord de permisos, el Decret de Classificació i el Pla dels PROP?

Intersindical Valenciana comença dijous 21 la ronda d'assemblees anunciada per a decidir sobre els acords als quals es va arribar en la Mesa Sectorial del 13/03/2013. La resta de sindicats ja han signat tots tres acords.

20 / 03 / 2013 | Intersindical rlt prop permisos

Com sempre, complint amb el seu model sindical, Intersindical Valenciana us consulta sobre l'opinió que teniu sobre els tres documents que la Generalitat ha posat damunt la taula i que podeu consultar en aquests enllaços:
Decret de classificació dels llocs de treball, i aprovació de les RLT
Pla d'Ordenació per als PROP
Acord de Mesa Sectorial de Funció Pública sobre vacacions (sic) i dies de permís
En aquest acord, hi ha hagut un canvi: la conselleria ha decidit que, en aplicació de la nova redacció de l'EBEP, no podia posar que les vacances serien d'un mes o 22 dies, sinó només 22 dies. Recordeu que eixa redacció és la que li dóna el RDL 20/2012, de retallades, de Rajoy. Si no hi ha més remei, que canvie la Generalitat el Decret 175/2006 per imperatiu legal, però que no compte amb la nostra aquiescència.

NO a les retallades!

Sobre l'opinió d'Intersindical Valenciana, podeu consultar els següents enllaços:

Correu de dilluns, 11 de març. Correu de dimecres, 13 de març Correu de dijous, 14 de març
Assemblees a València

Totes seran a les 14:30h
DATA CENTRE Sala
DIJOUS 21 DT SERVEF
DT BENESTAR SOCIAL
IVAJ
Biblioteca Pública de València Sala de Juntes
Baró de Càrcer, 36
DIJOUS 21 HISENDA i Administracions Públiques Sala premsa de l'entresòl
Micalet, 5
De la resta d'assemblees, que es tindran lloc la setmana que ve i les següents, us informarem amb antel·lació.