Notícies sindicals

× Navega seleccionant una data en el calendari. Consulta les notícies anteriors a 2012.

25 / 09 / 2019

L’Administració deporta el personal educador a l’Absurdistan

En ultrapassar l'equador de la legislatura del canvi, per al Personal Educador d'Educació Infantil i Educació Especial han canviat ben poques coses. Potser, l'únic que ha canviat de debò és el tarannà d'uns gestors que se’ns havien anunciat com a heralds del diàleg, compromesos de manera inquebrantable a revertir tot el seguit d'agressions laborals acumulades i capdavanters en la defensa de les persones. Segueix llegint

Guia per a les empleades públiques víctimes de violència de gènere

En compliment de l'Acord de la General de Negociació I del mes de juny de 2016 i en el marc de l'II Pla d'Igualtat de l'Administració de la Generalitat, aprovat pel Consell el dia 10 de març de 2017, ha sigut elaborada la Guia per a les empleades públiques víctimes de violència de gènere. Segueix llegint

Oferta de llocs del Cos C2-01-01 per a ocupar en comissió de serveis per funcionariat de carrera

la Consellería d'Educació, Investigació, Cultura i Esport ofereix 21 llocs de treball , classificats C2-12-E014, per a ocupar per personal funcionari de carrera en comissió de serveis. Segueix llegint

La Mesa General de Negociació modifica la LLei de Funció Pública

Passat 31 de juliol, contra totes les ampul·loses declaracions de l’actual govern de la Generalitat sobre un nou temps i una altra forma de fer política des de la transparència i el diàleg, la Mesa General de Negociació, a més d'arribar a dos Acords sobre recursos sindicals per a racionalitzar la negociació col·lectiva, va fer servir el parany de l'avantprojecte de Llei de Mesures Fiscals, de Gestió Administrativa i Financera i d'Organització de la Generalitat per a modificar la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana. Segueix llegint

Modificació del Decret de Carrera per al personal que ha promocionat

Carrera Professional Horitzontal versió 2.0: Pegat d’actualització “compatible” exclusivament per a personal funcionari de carrera que ha promocionat Segueix llegint

Seguiment massiu de la vaga en Vaersa

Més del 70% de la plantilla de Valenciana d'Aprofitament Energètic de Residus, S.A (VAERSA) va secundar la vaga de 24 hores convocada passat 28 de juliol per totes les organitzacions sindicals amb representació en l’empresa. Segueix llegint

Centenars de treballadores i treballadors es concentren a les portes de VAERSA

Vora 200 treballadores i treballadors de Vaersa s'han concentrat aquest dimarts en la porta de l'empresa pública, convocats per tots els sindicats amb representació en aquesta, amb la finalitat de manifestar el seu rebuig a la precarietat laboral, provocada per la gestió que el Govern valencià està fent amb Vaersa, i anuncien noves manifestacions aquest divendres i el pròxim 28 de juliol. Segueix llegint

Comencem a veure els fruits del II Pla d’Igualtat per al personal de la Generalitat

Transcorreguts tres mesos des de la seua aprovació, s'ha reunit la Comissió de Seguiment en la qual els sindicats participants (CCOO, UGT, CSIF i INTERSINDICAL) han manifestat el seu interès per avaluar l'aplicació del pla. Segueix llegint

Intersindical fa una primera anàlisi de l’esborrany de Llei del Sector Públic Valencià

Una acurada lectura, i l’anàlisi posterior, del fragment d’esborrany de Llei del Sector Públic Valencià ens ha servit per a confirmar allò que ja manifestàrem en el mateix moment de rebre el document, la necessitat de disposar del text normatiu complet per a poder avaluar-ho com cal. És per això, a més d’altres qüestions puntuals que hem trobat al document lliurat per l’administració, que Intersindical Valenciana no va a proposar al·legacions concretes a l'articulat del mateix, sinó que va a plantejar a la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic les qüestions que considerem prèvies a modificar punts, comes, o expressions. Segueix llegint

La Mesa Sectorial de 4 de juliol adopta el format “tinc una pregunta per vostè”

Poc més de 10 minuts van ser més que suficient per a ventilar l’ordre del dia d’una Mesa Sectorial convocada per a modificar l’Acord d’Acció Sindical de 2013. Aquesta modificació s’haurà de ratificar en la propera Mesa General. Segueix llegint

Vaersa s’escriu amb “V” de Vendetta

Intersindical Valenciana vol manifestar el seu rebuig i oposició radical davant uns fets que considerem impropis d’una empresa gestionada amb fons públics i, suposadament, compromesa amb un procés de restauració de la legalitat i recuperació d’uns paràmetres de funcionament respectuosos amb els drets laborals. Segueix llegint

Diàlegs amb un sord logorreic

Des de juliol de 2016, la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental s’ha reunit en tres ocasions amb l’objectiu fonamental, si més no d’inici, d’estudiar i debatre qüestions laborals bàsiques respecte al personal del sector per a abordar el disseny i implementació d’un model a futur que, a més de corregir la deriva en la qual es troba el sector des de fa anys, restituïra la dignitat institucional a l’administració valenciana. Segueix llegint

Espectacular increment de participació en la segona jornada de vaga del Personal Educador

Amb els Centres Específics d’Educació Especial com a avantguarda d’una revolta que, tot al contrari del que afirma el nostre conseller, tan sols es explicable per l’enorme professionalitat d’aquestes treballadores i treballadors, la seua entrega apassionada a la defensa dels drets educatius del seu alumnat, i el compromís inquebrantable a la vertebració d’una escola de tot@s i per a tot@s, la segona jornada de vaga convocada per Intersindical Valenciana aconsegueix un èxit incontestable de participació. Segueix llegint

Nova jornada de vaga del personal educador

Sembla que l’èxit de la vaga de Personal Educador d’Educació Infantil i Educació Especial convocada per Intersindical Valenciana passat 31 de maig tan sols li ha servit a la Conselleria d’Educació per a refermar la seua decisió d’institucionalitzar la síndrome de Procusto i decapitar tot allò que no encaixe en un estereotip professional mono-disciplinari. Segueix llegint

Intersindical qualifica d’èxit total la primera jornada de vaga del Personal Educador

Avui, 31 de maig, contra tot i contra tots, centenars d’educadores i educadors d’educació especial i infantil s’han sumat a la vaga convocada per Intersindical Valenciana i s’han desplaçat majoritàriament a les concentracions convocades a les tres capitals de província. Segueix llegint

Avui, 31 de maig, primera jornada de vaga del Personal Educador d’Educació Especial i Infantil

Durant els últims vint anys, en parlar de personal educador d’educació infantil i educació especial, l’administració pública valenciana no ha estat aliena a les velles consignes de l’ideari capitalista: increment de la temporalitat, utilització abusiva de llocs a temps parcial, jornades semi-esclavistes, cessió d’amagat del personal a empreses privades… Segueix llegint

Mesa Sectorial de Funció Pública: Avui tocava acords.

Tan de bo la Mesa d’avui esdevinga l’anunci d’un temps i un tarannà nous en les relacions amb l’administració, els quals Intersindical Valenciana ve reclamant insistentment, perquè la cordialitat i el diàleg permanent que hem mantes durant la mitja legislatura que ja ens hem posat a l’esquena, de cap manera poden substituir la necessitat d’arribar a acords i resoldre processos que ara per ara semblen estar condemnats a romandre pendents de resolució “ad aeternum” Segueix llegint

Tu quoque, Perspicuitas.

No sembla que el llatí es vaja a posar com a llengua oficial en l’Administració de la Generalitat, i per tant, tranquil·litat en aquest sentit. Tanmateix, sí que cal tornar a posar de relleu una situació lamentable, com ara la provisió de llocs de treball mitjançant comissions de serveis, que s’arrossega des de fa anys, Segueix llegint

La gran cacera –humana-  en el Sector Públic Instrumental.

Portem ja molt de temps, massa, assistint a una perversa intoxicació mediàtica per a escampar l’ombra de la sospita sobre el conjunt del personal d’un sector al qual els nostres anteriors governants van portar de manera intencionada a fugir de la legalitat, com a instrument d’una concepció política subsidiària del poder econòmic. Segueix llegint

Carrera Professional versió 3.0 –actualització per a personal funcionari interí-

Avui, 23 de maig, s’ha celebrat Mesa Técnica de la Mesa Sectorial de Funció Pública per a informar sobre l’execució de la Sentència de 21 de desembre de 2015, dictada per la Sala del Contenciós Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, confirmada per la sentència núm. 402/2017, del Tribunal Suprem, respecte a l’aplicació de la carrera professional horitzontal al personal interí. Segueix llegint

Intersindical convoca el Personal Educador d’Educació Especial i Infantil a dues jornades de vaga

Després d'haver passat mitja legislatura garbellant aigua, en parlar de personal educador, la Conselleria d'Educació sembla haver decidit institucionalitzar la síndrome de Procusto i decapitar tot allò que no encaixe en un estereotip professional mono-disciplinari. I així, un any més, hem perdut tot el curs escolar sense posar cap solució a una greu problemàtica laboral que atempta contra la salut de la plantilla, els drets educatius de l'alumnat més vulnerable de tot el sistema i, per això mateix, la dignitat institucional de la Generalitat Valenciana. Segueix llegint

Acords i desacords sota l’efecte del virus informàtic ‘Wanna Cry’

En plena mobilització contra l'atac massiu del "Wanna Cry" -vull plorar en anglès-, la Mesa Sectorial de la Funció Pública ha patit l'efecte d'aquest ‘ransomware’ que ha afectat mig món i avui, 15 de maig, ens ha fet ballar la “Yenka” al voltant d'un ordre del dia extens i intens Segueix llegint

Igualtat decideix unilateralment el tancament urgent del Centre de Menors “dels desemparats”

Passat 5 de maig es va convocar Mesa Tècnica de la Mesa Sectorial de negociació de Funció Pública per a cercar una proposta consensuada respecte als efectes sobre el personal afectat per la decisió de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives de tancar el Centre de Recepció de Menors de Monteolivete. Segueix llegint

Publicat el llistat provisional de la convocatòria 1/2017, Personal Subaltern

Avui, 27 d'abril, s'ha publicat el llistat provisional de la Convocatòria 1/2017, concurs de provisió de llocs de treball de naturalesa funcionarial de l'Agrupació Professional Funcionarial APF-01, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala APF-01-01, subalterns. Segueix llegint

Arranca el procés de funcionarització

Amb més d'un any de retard des que Intersindical exigira que l'ordre de funcionarizació es portara a Mesa Sectorial en la primera quinzena de març, per a concloure el procés abans de l'estiu de 2016, avui, la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques ha publicat la Resolució de 27 de març de 2017 per la qual es convoquen els cursos selectius d'adaptació al règim jurídic de determinat personal laboral fix a la naturalesa funcionarial dels llocs que ocupen. Segueix llegint

Intersindical obté una sentència per la qual el personal interí ha de cobrar carrera professional

El tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, mitjançant sentència nº 175/17 de la Sala del Contenciós-Administratiu , secció 2, anul·la els articles 1,3,5,7 i 18, les disposicions addicionals 1ª i 2ª i la disposició transitòria 3ª del Decret 186/2014. Segueix llegint

Intersindical convoca vaga indefinida

La secció sindical de BOMBERS FORESTALS DE STAS-INTERSINDICAL VALENCIANA convoca vaga indefinida a partir de 13 d'abrl Segueix llegint

Mesa Sectorial “a la carrera”

Malgrat l'Amazones de tinta enfuriada que s'ha abocat durant els últims mesos, poc més de cinquanta minuts han estat temps suficient per a una Mesa Sectorial en la qual, amb una negociació de tràmit, s'ha signat un Acord sobre els criteris de l'Oferta d'Ocupació Pública 2016 i s'han donat per negociada l'Ordre de Barem de Concursos i la modificació del Decret de Carrera Professional Horitzontal. Segueix llegint

Carrera professional per al personal interí: sindicalisme institucional i guerra preventiva

En les dues jornades inicials de la setmana fallera, la reiteració de missives sindicals que insisteixen a moralitzar sobre una hipotètica actuació futura d'Intersindical Valenciana respecte a la modificació del decret de carrera professional recorda una alumna de primer cicle d'infantil que, en un procés evolutiu força curiós, sempre que tenia oportunitat, engegava la batedora en l'orinal acabadet d'omplir. Segueix llegint

Intersindical es reuneix amb el personal castigat per una carrera professional heretada

La carrera professional és l'herència dels “minuts del fem” de l'anterior legislatura. Segueix llegint

La Mesa Sectorial aprova el II Pla d’Igualtat de dones i homes en l’Administració de la Generalitat

El divendres, 3 de febrer, la Mesa Sectorial de la Funció Pública va prendre una sèrie d'acords. Segueix llegint

Les Plataformes d’Educador@s convoquen una nova jornada de lluita

Ahir, 2 de febrer, les Plataformes de personal educador d'educació infantil i educació especial tornaren a convocar concentracions en València i Alacant. Així mateix, en no haver constituïda cap plataforma, STAS-Iv convoca una concentració davant la Conselleria d'Educació, en la AV. Del Mar de Castelló. Segueix llegint

Funció Pública lliura als sindicats l’esborrany d’avantprojecte de llei d’ocupació pública

Avui, després d’un parell de dies informats per la premsa del seu contingut, Conselleria ha convocat les organitzacions sindicals per a entregar-nos formalment un exemplar, malauradament tan sols en castellà, de l’esborrany de la llei d’ocupació pública. Segueix llegint

El reglament de selecció, publicat al DOGV

Avui, després d'anys i panys de gestació i una trajectòria farcida d'interrupcions incomprensibles, s'ha publicat al DOGV el DECRET 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana. Segueix llegint

Lluita per la dignificació de les condicions de treball del personal educador

Intersindical Valenciana impulsa i donant suport a la lluita del personal educador que reivindica la negociació de les seues condicions laborals. Com cada primer dijous de mes, des de passat mes de juny, les Plataformes d’Educador@s d’Alacant i València s’han mobilitzat per a reivindicar unes condicions de treball dignes i en defensa dels drets educatius del seu alumnat. Segueix llegint

Cap a una nova regulació del Personal Expert Docent… o no?

Dijous, 23 de desembre de 2016, es va reunir la Mesa Tècnica de la Mesa Sectorial de Funció Pública al objecte de discutir sobre l’esborrany de Decret del Consell, pel qual es regula el fitxer d’experts docents, s’aproven les bases del sistema i s’estableix el procediment de nomenament de personal expert per a la realització d’accions formatives de les quals, en la programació, gestió i/o control participe el SERVEF. Segueix llegint

Intersindical proposa un pronunciament per la recuperació de les retribucions integres d’IT

Amb un ordre del dia minimalista i estrictament procedimental, passat divendres, 2 de desembre, la Mesa Sectorial de Negociació de Funció Pública va acordar ampliar el termini de gaudi dels dies addicionals de vacances i assumptes propis, així com els dies per assumptes propis compensatoris, fins el 28 de febrer de 2017. Segueix llegint

Educador@s: l’aventura de la dignitat

Avui, 3 de novembre, centenars d’educadores i educadors han tornat a eixir al carrer per a reivindicar unes condicions de treball dignes. Segueix llegint

Unanimitat sindical contra les RLTs en la Mesa Sectorial

Davant la pròxima publicació de les RLTs, Intersindical manifesta la seua disconformitat per les nombroses contradiccions argumentals de l’Administració i una dinàmica procedimental que ha eludit la negociació efectiva. Segueix llegint

STAS-Iv posa en marxa el programa de formació Pep Tur i Vives

Al III Congrés d’STAS-Iv a Calp durant el maig passat, es va acordar iniciar el Programa Pep Tur i Vives, una acció formativa permanent per a persones delegades d’Intersindical. Segueix llegint

A propòsit de la Mesa General

Passat dijous, 20, es va reunir la Mesa General de Negociació per al personal de la Generalitat amb un ordre del dia prou decebedor pel fet que l’Administració es va centrar exclusivament a abordar aquells aspectes de les lleis de mesures fiscals i administratives i de pressupostos, susceptibles de negociació i que afecten a les condicions laborals del personal. Segueix llegint

De què parlem quan diem “accés diferenciat”?

La consellera Bravo ha negat amb contundència, en les darreres entrevistes publicades, que tinga previs que hi haja accés diferenciat en la Funció Pública. En canvi, l'informe dels experts, al qual ella li dóna tant de crèdit, recomana que es combinen els processos de consolidació del personal interí i de selecció de nou personal. Aquesta proposta és la que Intersindical Valenciana ha defensat els darrers 25 anys amb el nom d'accés diferenciat. Segueix llegint

Breu elogi de la diversitat

Ahir, 17 d’octubre, Intersindical Valenciana va ser l’objecte central d’una irada missiva de les companyes i companys d’UGT a la qual, a més d’una omnipotència total en atorgar-nos el poder de bloquejar l’acció de la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, també se’ns atribueix una irresponsabilitat absoluta en atrevir-nos a defensar una postura pròpia sense cap proposta ni argument que la sustente. Segueix llegint

Comissó Mixta per a l’Estudi dels Llocs de Treball (CMELT) de 5 d’octubre de 2016

El passat 5 d’octubre es va celebrar reunió de la Comissió Mixta per a l’estudi dels Llocs de Treball (CMELT) a quasi cinc mesos de la publicació de la darrera Relació de Llocs de Treball (RLT) i tres mesos després de la darrera mesa sectorial de Funció Pública on l’administració es va comprometre a convocar aquesta mesa amb la regularitat que pertoca. Benvinguda siga aquesta voluntat de canvi i major interlocució. Quant als resultats de la reunió a continuació us els expliquem. Segueix llegint

Els professionals, davant l’extinció dels incendis forestals

Intersindical Valenciana qüestiona l’estat actual en materia de prevenció de riscos de les plantilles que intervenen en l’extinció d’incendis. Segueix llegint

Intersindical recolza les mobilitzacions del personal educador i fisiterapeuta

Compromeses en un procés de mobilització progressiva, passat 6 d’octubre, les Plataformes d’Alacant i València convocaren el personal educador i fisioterapeuta dels centres educatius a concentrar-se en les tres capitals de província. Intersindical valenciana ha exigit la convocatòria urgent de la Mesa Tècnica. Segueix llegint

Cal una depuració de responsabilitats pels incidents de la Residència de Carlet

intersindical Valenciana exigeix la depuració de responsabilitats pels incidents de la Residència per a Persones Majors Dependents de Carlet Segueix llegint

Calendari laboral de 2017

El Consell, en la seua reunió de 2 de setembre, ha aprovat el calendari laboral del País Valencià per a 2017. Segueix llegint

Publicada la llei de la nova ràdio i televisió

El DOCV de 19 de juliol publica la Llei 6/2016, de 15 de juliol, de la Generalitat, del Servei Públic de Radiodifusió i Televisió d’Àmbit Autonòmic, de Titularitat de la Generalitat, que crea la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació. Les extreballadores i els extreballadors de RTVV no tenen motius per al content. El tractament que els dóna la nova llei no fa altra cosa que rebaixar els acords de l’ERO i, en fer-ho, vulnera drets laborals que podrien acabar en els tribunals. Segueix llegint

Comença a caminar l’Acord de Legislatura

El passat vint i tres de juny, Intersindical Valenciana exigia el Consell una acció política decidida i valenta per a aplicar l'Acord de Legislatura que ens ha de servir de full de ruta per a canviar i millorar els serveis públics i per a millorar les condicions del personal que hi treballa i, a més, denunciàvem la situació de paràlisi en què semblava haver-se instal·lat l'administració. Segueix llegint

Intersindical reclama a Funció Pública que s’espabile

El passat vint i nou de març, Intersindical Valenciana exigia el Consell una acció política decidida i valenta per a superar l'anorgàsmia processal en què semblava haver-se ancorat, potser com a efecte col·lateral d'una campanya electoral perpètua. Però, a més, oferia la plena disponibilitat de l'organització per a col·laborar en la reversió de l'herència rebuda com a resultat de dècades de fer política laboral contra les treballadores i treballadors públics. Segueix llegint

L’última mesa sectorial ja ha fet un mes, i ara què?

El passat 17 de maig es va celebrar mesa sectorial de Funció Pública, en la que es va aprovar la funcionarització, el decret de teletreball i la publicació de les RLT’s. [url=http://stasweb.intersindical.org/noticies/article/mesa_sectorial_de_funcio_publica_funcionaritzacio_rlts_teletreball_i_algune]http://stasweb.intersindical.org/noticies/article/mesa_sectorial_de_funcio_publica_funcionaritzacio_rlts_teletreball_i_algune[/url]. No sabem res del decret de selecció, provisió i carrera administrativa, ni de la negociació de la OPE 2016, la modificació del decret de carrera professional, ni de l'horari d'estiu. Mentrestant, ens convoquen a meses tècniques, com la de personal educador i fisioterapeuta i la mesa del personal conductor Segueix llegint

Mesa Sectorial de Funció Pública: Funcionarització, RLT, Teletreball i algunes coses més

Hui 17 de maig sota la presidència de la Directora General de Funció Pública, s’ha celebrat la mesa sectorial de Funció Pública. L’ordre del dia era el següent: Segueix llegint

Les Relacions de Llocs de Treball, camí de la seua publicació

Hui 12 de maig, dia Internacional de la Fibromiàlgia (FM) i la Síndrome de Fatiga Crònica (SFC), ha tingut lloc reunió de la Comissió Mixta per a l’Estudi dels Llocs de Treball (CMEPT), amb el següent ordre del dia: Segueix llegint

La funcionarització es tira endavant amb l’acord de tots els sindicats

Dimecres, 4 de maig, s'ha tancat la negociació del procés de funcionarització, ja que s'ha donat resposta satisfactòria a tots els assumptes plantejats. Es podrà funcionaritzar tot el personal laboral que ocupa llocs funcionarials, tot i que hi haurà dues vies: el procés de funcionarització via ordre de la conselleria d'Administració Pública per a qui no ha tingut mai l'oportunitat de fer-ho, i la via de les ofertes d'ocupació pública, en torn especial de promoció interna/funcionarització -que no afecta la resta de llocs de treball que es poden convocar-, per a les persones que ja han tingut una oportunitat. Intersindical Valenciana valora positivament la proposta, i recomanarà la signatura de l'acord sobre l'ordre. Segueix llegint

La negociació de l’Acord de Legislatura per al personal de la Generalitat s’estanca

Un pas enrere en el requisit lingüístic i cap avanç en matèria retributiva i de salut laboral. A més, Intersindical Valenciana demana la reversió de les prestacions per IT actualment ateses per Mutualitats. Segueix llegint

La igualtat és només cosa de dones?

La consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques ha convocat -només en castellà- per a demà, dimecres 4 de maig, reunió de la "Comisión de estudio para la elaboración de un Plan de Igualdad en la administración de la Generalitat". Ja és ben estrany, perquè ja existia una Comissió d'Igualtat, dependent de la Mesa Sectorial de la Funció Pública i, per tant, sota la presidència de la Directora General de Funció Pública. Segueix llegint

Negociació del Decret de Selecció, Provisió i Mobilitat

Al llarg del mes de febrer es va negociar el decret en reunions de mesa tècnica, i després de les diverses festes i acords de legislatura pel mig, no s'havia convocat per a una última repassada. DIlluns hi hagué mesa tècnica, però malauradament encara no podem convocar assemblees per a explicar-vos com queda el decret i demanar-vos si el recolzem o no. I tot això pels següents motius: Segueix llegint

Negociació Acord de Legislatura per al personal de la Generalitat Valenciana

El passat dimecres 6 d’abril va tindre lloc la primera Mes Tècnica per negociar un Acord de Legislatura per al personal de la Generalitat Valenciana. En aquesta reunió la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques va donar resposta verbal a les propostes que els sindicats li vam presentar per escrit el 22 de març. L’Administració es va comprometre a presentar un document, on arreplegaria o no les propostes sindicals, dilluns 11 d’abril i vam acordar que la propera reunió de negociació es faça el proper 15 d’abril. Segueix llegint

Què va ser del Decret de selecció, la funcionarització, la carrera, els educadors i fisios?

Les vacances i els moscosos, fins i tot les de 2015, ja s'han acabat. Ara toca tornar a la mesa sectorial de Funció Pública i tancar els temes pendents. Intersindical ha donat mostres suficients de disponibilitat, col·laboració i bona fe davant les nombroses propostes de l'administració. Però el ben cert és que les qüestions més urgents semblen ancorades en una mena d'anorgasmia procesal que de cap manera podem consentir. Consegüentment, exigim del Consell acció política, o és que haurem de recordar que fer política és més que fer-se fotos inaugurant constantment noves propostes? Segueix llegint

La Fiscalía archivó en 2005 el escándalo de los zombis de Imelsa que ahora investiga la UCO

Per seu interés, i a demanda popular, reproduïn aquests articles publicats diumenge 21 de febrer en el LEVANTE-EMV: Segueix llegint

La funcionarització podria estar acabada abans de l’estiu. A qui no li interessa?

Dimarts, 16, es va reunir la mesa tècnica de la Mesa Sectorial de la Funció Pública, per tal de tractar sobre el projecte d'ordre de funcionarització. Està pendent una altra reunió de mesa tècnica i es podria ja dur a Mesa Sectorial per a la seua aprovació la primera quinzena de març. Si es compleix aquest calendari, els cursos i els exàmens podrien estar finalitzats abans de les vacances d'estiu. Sembla, però que a alguns sindicats no els acaba d'interessar que el procés es duga endavant. Segueix llegint

Tributs insisteix en amortitzar els llocs d’Inspecció d’A1 i transformar-los en A2

La Conselleria de Justícia ha convocat dimecres 23 de desembre mesa tècnica per a continuar la discussió sobre el pacte pel qual es reorganitza l'Àrea de Tributs. Com ha manifestat des del principi de tot aquest procés, Intersindical Valenciana continua sense comprendre la necessitat d'efectuar tota aquesta reorganització, i molt menys de la forma en què s'ha proposat. Segueix llegint

La Universitat d’Alacant convoca promoció interna per curs i un procés de funcionarització

La Universitat d'Alacant ha convocat (DOCV de 17 de desembre) dos processos de promoció interna i un de funcionarització. Segueix llegint

CulturArts i el Consorci de Museus trien la direcció per concurs

El DOCV de 17 de desembre ha publicat sengles convocatòries públiques de concursos per a la proposta de nomenament de director o directora de CulturArts i del Consorci de Museus. Es tracta d'un concurs previ a la proposta que han de fer els respectius Consells de Direcció de la persona que ha d'ocupar la direcció general. Segueix llegint

Publicada l’Ordre de desenvolupament de la carrera professional

El DOCV de 15 de desembre publica l'Ordre per la qual es desenvolupa el sistema d'avaluació de l'acompliment, l'accés i el procediment de progressió en el sistema de carrera professional. Segueix llegint

Es podrà accedir a la Funció Pública sense saber una paraula de valencià

La Conselleria de Justícia i Administració Püblica ha convocat mesa sectorial per al dimecres, 2 de desembre, per tal d'aprovar un pacte relatiu a les convocatòries de l'Oferta d'Ocupació Pública de 2015. Com que el document que l'arreplega l'han enviat dilluns, dia 30 de novembre, Intersindical Valenciana no ha pogut efectuar la corresponent ronda d'assemblees per a la seua ratificació (o no) per part del personal (totes i tots vosaltres).. En conseqüència, en breu us comunicarem quines assemblees celebrem i on, per tal que, en un "procés participatiu" ens digueu què us sembla. Segueix llegint

Funció Pública pacta amb la dreta sindical les convocatòries de l’Oferta de 2015

Dimarts, 10 de novembre, s'ha celebrat una reunió amb la Directora General de Funció Pública per a tractar els assumptes que no es van tancar dilluns en la Mesa Sectorial. Fonamentalment s'ha parlat del criteris generals per a les convocatòries d'accés a la Funció Pública, és a dir, les característiques del concurs-oposició. La proposta ha comptat amb l'adhesió de CSIF i UGT, mentre que CCOO dubta en alguns punts i Intersindical rebutja la proposta. Segueix llegint

La mesa sectorial necessita una pròrroga

La Mesa Sectorial de la Funció Pública s'ha constituït dilluns, 9 de novembre, per primera vegada des de la finalització de les eleccions sindicals en la Generalitat. La mesa ha acabat sense acord respecte de l'Oferta d'Ocupació Pública per a 2015 Segueix llegint

La Justícia reconeix que el personal interí té dret a la carrera professional

La proposta de pacte per a l’OPO es queda curta, a pesar de les millores

Intersindical Valenciana convocarà assemblees per a que tot el personal pugueu decidir si el Sindicat ha de donar suport o no a la proposta de pacte, així com l'ordre de carrera professional. També se sotmetrà a votació la ratificació, o no, de l'Acord de Mesa General sobre la recuperació d'una part de la paga extra i dels dies addicionals de vacances i assumpts propis per antiguitat, i de la no prórroga de la jubilació. Segueix llegint

La Generalitat empitjora la seua proposta d’Oferta Pública d’Ocupació per a 2015

La Generalitat ha empitjorat la seua proposta d'Oferta Pública d'Ocupació (OPO) per a 2015. Introdueix 10 llocs de A2 de Tributs, cos que mai no s'hauria d'haver creat i al qual tots els sindicats ens vam oposar en l'OPO de 2014. A més, la proposta de concurs oposició de la Direcció General de Funció Pública és immobilista: un 75% per a l'oposició i un 25% per al concurs. En matèria de Funció Pública, doncs, sembla com si no hi haguera un nou govern: receptes velles per a perpetuar errors vells. Segueix llegint

Els llocs de la Generalitat, per al personal de la Generalitat

Actualment, en les relacions de llocs de treball (RLT) de la Generalitat podem comptar fins a 231 llocs de treball oberts per a la seua cobertura per personal procedent d'altres administracions públiques. Recents sentències determinen que no és possible eixa classificació si no es signen abans convenis de conferència sectrorial o convenis bilaterals entre Administracions. No existeixen ni els uns ni els altres. En canvi, el personal de la Generalitat no pot concursar a altres administracions, ja que no apliquen el criteri de reciprocitat. Segueix llegint

Intersindical reclama un acord de legislatura

Dilluns, 19 d'octubre, s'ha celebrat una reunió de la mesa tècnica dependent de la Mesa Sectorial de la Funció Pública (és a dir, la que s'encarrega dels assumptes del sector de l'Administració de la Generalitat), en principi dirigida a tractar sobre la Oferta Pública d'Ocupació de la qual us vam informar divendres. La mesa es tornarà a reunir dijous, 22. Segueix llegint

Proposta d’Oferta Pública per a 2015

La Direcció General de Funció Pública ens ha fet arribar la proposta d'Oferta Pública d'Ocupació per a 2015. Es negociarà el proper dilluns, 21 d'octubre, en una mesa tècnica. Segueix llegint

Mesa tècnica per a ordenar la negociació de la Mesa Sectorial

Hui, dimecres 14 d’octubre, se celebrarà una reunió de la mesa tècnica de la Mesa Sectorial de la Funció Pública, amb el propòsit d’ordenar la negociació en el sector de l’*Administració de la Generalitat. Segueix llegint

Bo per a treballar, però no per a opositar

El personal interí del Cos d'Especialistes en sistemes i tecnologies de la informació de l'administració de la Generalitat, C1-02, no es poden presentar a les proves selectives per als mateixos llocs que ocupen actualment. Perquè? Doncs perquè els demanen com a titulació una que no existia quan van estudiar: el cicle formatiu de grau mitjà de Formació Professional de la família d'Informàtica i Telecomunicacions. Totes i cadascuna de les persones interines afectades tenen una titulació SUPERIOR de la mateixa família d'Informàtica i Telecomunicacions. Però la legislació estatal no reconeix que eixes titulacions siguen EQUIVALENTS, ni tan sols a efectes laborals. Segueix llegint

Qui defensa el personal interí?

INTERSINDICAL VALENCIANA treballa des de fa trenta anys per defensar els drets del personal interí. Altres s'amaguen darrere del personal interí per a uns altres interessos. Cal que reflexioneu bé sobre el sentit del vostre vot, no siga cas que, amb tota la bona voluntat, no acabeu per llançar-lo. Segueix llegint

Intersindical Valenciana dona la cara en les eleccions del Servef

El 2 de juliol se celebren les eleccions sindicals a la junta de personal del SERVEF. Una vegada més INTERSINDICAL VALENCIANA presenta candidatura electoral. En esta ocasió hem decidit fugir de les llistes interminables de més de 50 persones i presentar-vos una candidatura més cohesionada i integrada solament per gent suficient per a poder concórrer a les eleccions. El resultat d'esta aposta ha sigut que hem estat l'únic sindicat al qual no li ha renunciat cap persona. Segueix llegint

Intersindical denuncia que el Servef acaba amb l’anglés comercial