Notícies sindicals

× Navega seleccionant una data en el calendari. Consulta les notícies anteriors a 2012.

26 / 09 / 2022

Intersindical, amb la Mesa de Defensa dels DDHH de les dones i la pau a Colòmbia

El Sindicat dóna suport a la Mesa de defensa dels drets humans de les dones i la pau a Colòmbia. Segueix llegint

Fabra aprova la CIRA per a aplicar el que diu la CORA

Divendres 21 de juny, el Govern de l'Estat ens comunicava la seua intenció d'aplicar una reforma de les Administracions, segons el que li havia "recomanat" una Comissió de Reforma de l'Administració (CORA). Curiosament, la part del lleó no estava en l'AGE, sinó en les Comunitats Autònomes. Si alguna persona pensava que la Generalitat anava a defensar les seues competències d'auto-organització, que desterre eixa idea. Segueix llegint

Aprovat un nou ROF de la Conselleria d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient

El DOCV de 1 de juliol publica el DECRET 85/2013, de 28 de juny, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria d'Infraestructures, Territori i Medi Ambient. Segueix llegint

Convocades borses de treball d’advocat/da i per a Vaersa

Segueix llegint

Oferta per a la cobertura de dues places

Ens han arribat dues ofertes per a ocupar sengles llocs de treball. Segueix llegint

La Generalitat recomana que reviseu el compte corrent on cobreu la nòmina

La subdirecció general de Tresoreria ha emès un comunicat en el qual avisa que molts comptes corrents on es paguen les nòmines de la Generalitat es corresponen amb codis d'entitats que, en l'actualitat, ja no existixen, degut a processos de reestructuració bancària. Segueix llegint

Per què li diuen reforma quan volen dir demolició?

Divendres passat, el Govern central de Mariano Rajoy va presentar l'anomenada "Reforma de les Administracions Públiques". Intersindical Valenciana us en fa un resum. Segueix llegint

Actes de solidaritat i defensa dels drets humans

En la darrera setmana, Intersindical Valenciana ha participat en dos actes solidaris i en defensa dels drets humans: Segueix llegint

Intersindical Valenciana presenta les al·legacions al Pla RCT

Dijous passat, Intersindical Valenciana va presentar les seues al·legacions al Pla de Reordenació de Càrregues de Treball. Segueix llegint

Prorrogat el II Conveni Col·lectiu per al personal laboral

Ni una sola referència en els últims comunicats de CCOO, UGT o CSIF a la convocatòria de la negociació per a la pròrroga. Segueix llegint

Presentades les propostes d’Intersindical per al personal educador i fisioterapeuta

Condemnen l’Administració a tornar a una funcionària la paga extra de 2012

El fulletó de la paga extra de desembre de 2013 continua

Dilluns, el diari el País i el diputat d'Esquerra Unida Ignacio Blanco, antic company de la Generalitat, ens alertaven del que deia el Programa d'Estabilitat del Regne d'Espanya 2013-2016: Segueix llegint

Elvira Murcia és molt gran

Qui conega a Elvira Murcia, sabrà que és una dona físicament menuda, que pateix una malaltia, la osteogènesi imperfecta, també coneguda com a "ossos de vidre", que no li permet fer moltes de les coses que fem les persones mal anomenades normals. Però ella és molt gran: ja ens agradaria tindre els nassos que va demostrar el dimecres 5 de juny a les Corts: Segueix llegint

Presentat l’esborrany del Pla de Redistribució de Càrregues de Treball (PRCT)

Es constitueix la mesa de negociació que estudiarà l'esborrany del Pla. Segueix llegint

La policia impedeix els periodistes l’exercici de la llibertat d’informació

La Unió de Periodistes Valencians denúncia i rebutja públicament la vergonyosa imatge del Cos Nacional de Policia contra l’exercici de la llibertat d'informació Segueix llegint

Intersindical presenta recursos en nom de 776 persones per la paga extra

Una Resolució del 27 de maig havia denegat els recursos d’alçada. Segueix llegint

La Sastreria de la Generalitat Valenciana

Vicente Valero Sanchis I Foro de vida independiente Segueix llegint

Intersindical presenta recursos en nom de 776 persones per la paga extra

#28M, Dia Internacional d’acció per la salut de les Dones

L’avortament clandestí i insegur és la primera causa de mortalitat de les dones en els països en vies de desenvolupament. Segueix llegint

Pla de Redistribució de Càrregues de Treball

La Direcció General de Recursos Humans (Funció Pública) ens ha convocat a la reunió de la Mesa Tècnica del Pla de Redistribució de Càrregues de Treball, que tindrà lloc el dimecres 29 de maig. Segueix llegint

Recurs contenciós per la paga extra de Nadal amb Intersindical

Com us vam informar, Intersindical Valenciana ofereix els seus Serveis Jurídics a totes les persones, afiliades o no afiliades al sindicat, que apareixen a la Resolució de 27 de març de 2013, de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública. Segueix llegint

La primera fase del Pla d’Ordenació dels PROP fracassa rotundament

El dimarts 21 de maig s'han celebrat sengles compareixences dels secretaris autonòmics del sector públic, Bruno Broseta, i d'Administració Pública, Pedro Garcia RIbot. Segueix llegint

Intersindical guanya per sentència el dret a cobrar l’atur parcial per al personal interí retallat

Els serveis jurídics de STAS-Intersindical Valenciana han representat un company funcionari interí que, en veure's afectat per la retallada imposada pel Decret Vela (DL1/12), va sol·licitar del SEPE el cobrament parcial de l'atur. Davant la denegació, va recórrer i ara una sentència li dóna la raó. Segueix llegint

Intersindical considera un èxit la participació als actes del Primer de Maig

El sindicat treballa per construir majories socials que puguen canviar les polítiques socials i econòmiques de l’Estat Segueix llegint

Dia Internacional de la Seguretat i la Salut Laboral

Emotiu acte en memòria del company Agustín Segòvia Puerta Segueix llegint

Recordatori AV3J - 3 de maig de 2013 + #OperacionCotino

L'Associació Víctimes del Metro 3 de Juliol convoca de nou una concentració (per 78ª vegada) per a hui divendres dia 3 de maig a les 19 hores, a la plaça de la Mare de Déu de València. Segueix llegint

La Generalitat proposa una ordre de gestió de les IT insuficient

La reunió de la Comissió sobre Incapacitats Temporals, creada al si de la Mesa General per a tractar sobre els casos en què es complementarà el sou en els casos de baixa laboral (IT), va tindre lloc dilluns 15, i la Generalitat va aportar l'esborrany d'una ordre per a gestionar aquests casos. Segueix llegint

Hi haurà Mesa General per a recuperar part de la Paga Extra

La Junta de Portaveus de la Mesa General va decidir dimarts l'ordre del dia de la propera reunió de la Mesa General, que tindrà lloc en maig, en una data sense concretar encara. Es tractarà sobre la possible recuperació de la part proporcional de la paga extra, entre altres assumptes. Segueix llegint

Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià

Calendari de proves per a 2013, sol·licituds del 2 al 30 d'abril Segueix llegint

Exàmens de l’OPO de 2007 de la Conselleria de Sanitat

Segueix llegint

STEPV-Intersindical no signa l’acord de professorat interí

L’acord suposa l’expulsió de més de 5.200 interins i interines Segueix llegint

Diguem no

Intersindical Valenciana no signarà l'Acord de la Mesa Sectorial sobre vacances i permisos, el Pla d'Ordenació de Personal dels PROP, ni el Decret de Classificació i RLT. Segueix llegint

Signem l’acord de Mesa Sectorial de permisos, el Decret de Classificació i el Pla dels PROP?

Segueix llegint

Substitucions temporals d’ajudant de residència/serveis i d’auxiliar de clínica

El DOCV de 22 de març publica sengles resolucions per les quals es convoca la constitució de les borses de treball especifiques per a substitucions temporals, en llocs de treball d'ajudant de residència/serveis, a la província de València, i d'auxiliar de clínica, a la província de Castelló: Segueix llegint

Signem l’acord de permisos, el Decret de Classificació i el Pla dels PROP?

Intersindical Valenciana comença dijous 21 la ronda d'assemblees anunciada per a decidir sobre els acords als quals es va arribar en la Mesa Sectorial del 13/03/2013. La resta de sindicats ja han signat tots tres acords. Segueix llegint

Divendres negre 22 / 03 / 2013

Plataforma Valenciana Sindical i d'Associacions Professionals d'Empleades i Empleats Públics Segueix llegint

Habemus consensus! Intersindical nigrum agnus est*

La Mesa Sectorial celebrada el matí de dimecres s'ha saldat amb l'acord de tres sindicats amb els documents proposats. Intersindical Valenciana, com havia anunciat, efectuarà una ronda d'assemblees per a consultar-ho amb totes i tots vosaltres. Segueix llegint

Acord sobre règim de gaudi de vacances i dies de permís? No, gràcies

La sorpresa de la convocatòria és aquesta proposta d'Acord, ja que no se n'ha parlat en les meses tècniques (fins a quatre) que s'han mantingut en les darreres setmanes. Modifica a pitjor el que disposa el Decret 175/2006. Segueix llegint

Personal interí de reforç per al Servef

Els próxims dies s’incorporaran al SERVEF 42 persones, 9 per a ocupar llocs del grup A2 i 33 per a ocupar llocs del grup C2. El seu treball serà per reforçar les tasques de les diverses Oficines d’Ocupació a les que siguen assignades, sobretot a la província d’Alacant i, en principi, treballaran tot l’any 2013. Segueix llegint

Oferta Pública d’Ocupació de 2010

Primer examen de grup A1 d'Administració General i tribunal de personal educador d'educació especial Segueix llegint

Convocada Mesa Sectorial de Funció Pública per a dimecres 13 de març

Enllaçats per la llengua

El 7 i el 9 de març defensarem el valencià i abraçarem els centres educatius Segueix llegint

Mobilitzacions el 10 de març

Hi haurà manifestacions a València, Alacant, Castelló, Alcoi i Ondara. Segueix llegint

Els drets de les dones són drets humans

Eliminar la discriminació de què som objecte, per a garantir tots i cadascun d’aquests drets Segueix llegint

Resum de l’esborrany de Decret de Classificació

Resum de les disposicions de l'esborrany de decret i de la posició del Sindicat al respecte Segueix llegint

Desenes de milers de persones contra les retallades del govern espanyol i valencià

HUI, divendres negre

Contra el deteriorament dels serveis públics. Contra la reducció del personal que els presta i de les seves condicions laborals. Contra la pèrdua i privatització dels serveis públics. Segueix llegint

Contra la injusta condemna dels activistes sahrauís

CONCENTRACIÓ DIVENDRES, 22 DE FEBRER, 19h Delegació del Govern a València Segueix llegint

Divendres 22 febrer: mobilitzacions del personal empleat públic

Els sindicats de la plataforma valenciana convoquen als empleats públics a mobilitzacions el proper 22 de febrer Segueix llegint

Borses de treball per a Ajudant de residència/serveis i auxiliar de clínica

EL DOCV ha publicat les borses de treball temporal per al nomenament de personal laboral, grup E, ajudant de residència/serveis i grup D, auxiliar de clínica (aquesta darrera per a la província de Castelló). Segueix llegint

Divendres 22: comencen els Divendres Negres amb caràcter mensual

Els sindicats de la Plataforma Valenciana UGT, CCOO, CSI-F, INTERSINDICAL VALENCIANA, SATSE, CESM-CV, USAE, USO-CV, ANPE, SLC, GESTHA I UCESHA inicien al País Valencià concentracions i mobilitzacions de caràcter mensual, a les portes dels centres de treball. Segueix llegint

La ciutadania valenciana unida contra les retallades i per una vertadera democràcia

Intersindical Valenciana impulsa, junt a moltes altres xarxes, plataformes i entitats, les mobilitzacions. Segueix llegint

#23F totes les persones, totes les reivindicacions, JUNTES

Una trentena d’organitzacions valencianes i col•lectius socials han convocat una mobilització el proper 23F per expressar el rebuig ciutadà davant una situació en la que es descobreix la perversió democràtica i les falsedats de les elits al poder, i que recorda els temps de les intentones colpistes a principis dels anys vuitanta. Les llibertats democràtiques i els drets socials tornen a estar amenaçades, només que ara els neocolpistes no porten uniforme de guàrdia civil, sinó vestits d’Armani. Segueix llegint

Els sindicats exigeixen la convocatòria de la mesa general

Intersindical Valenciana, UGT PV, CCOO PV, CSI-F i FSES, han presentat un escrit al President de la Mesa General de Negociació de la Generalitat Valenciana, per exigir la convocatòria de la Mesa General amb caràcter d’urgència. Segueix llegint

Mobilitzacions sectorials i general #23F

El proper cap de setmana estan convocades diverses mobilitzacions sectorials per fer front a les polítiques socials, laborals i econòmiques dels governs espanyol i valencià. A més, des de la Intersindical Valenciana, i els sindicats que en formen part, estem impulsant una MANIFESTACIÓ GENERAL contra la corrupció i la pèrdua de drets per al #23F. Segueix llegint

Dues places per a comissió de serveis a Alacant

La Direcció Territorial d'Alacant d'Economia, Indústria, Turisme i Ocupació necessita cobrir dues places amb reserva del seu titular: Segueix llegint

Els drets de les dones són drets humans

La Declaració Universal de Drets Humans de 1948 establia els drets i les llibertats per a totes les persones sense distinció de raça, color, sexe, idioma, opinió política o qualsevol altra discriminació. Segueix llegint

La Intersindical portarà RTVV als tribunals per persecució sindical

Absolutament tots els treballadors que van formar part de les llistes electorals de la Intersindical se n’aniran al carrer. L’empresa també s’ha acarnissat amb la resta de sindicats de classe, però en cap d’ells ha arribat a este extrem. Per contra, USO i CSI-F han obtingut un tracte de favor. La Intersindical ha decidit portar el cas als tribunals en considerar que és víctima d’una veritable persecució sindical. Segueix llegint

Intersindical Valenciana qualifica de desaprensiu a Rosell

Intersindical Valenciana considera que les declaracions del president de la CEOE sobre les persones aturades i el funcionariat posen en evidència la seua catadura moral i la seua intenció de fer negoci a costa de la situació que pateix una part important de la població. Segueix llegint

La Cimera Social del País Valencià crida a enfrontar la ideologia neoliberal

La 5a Declaració de la Cimera Social del País Valencià és una crida i una invitació a la ciutadania valenciana a protagonitzar les pròximes convocatòries unitàries. Segueix llegint

El PP arrasa Canal 9

El Comité d’Empresa de RTVV informa que el major ERO en un mitjà de comunicació espanyol s’ha executat dissabte amb la notificació de l’acomiadament de 843 treballadors, que se sumen als més de 200 que ja havien sigut anunciats. Segueix llegint

Intersindical Valenciana no signarà l’Acord de permisos sindicals de la Mesa General

El Consell Confederal ha acordat no signar l’acord de permisos sindicals de la Mesa General de Negociació de la Funció Pública Valenciana. Segueix llegint

L’Estat sí que aplica els dies compensatoris

L'AGE gaudirà d'un dia de lliure disposició extra, en caure el festiu del 12 d'octubre, dia del Pilar, en dissabte. Aquest és el mateix cas en què la Generalitat concedia els dies compensatoris. Segueix llegint

Concentració contra la violència masclista

Hui, dimecres 6 de febrer, la Marxa Mundial de les Dones i la Plataforma Feminista de València convoquen una concentració contra la violència masclista, a la qual s'adhereix Intersindical Valenciana. Segueix llegint

Intersindical Valenciana dóna suport als actes reivindicatius de la #PrimaveraValenciana

Intersindical Valenciana participarà en els diversos actes que estan convocant-se per commemorar la #PrimaveraValenciana: una manifestació el dia 15 de febrer, a les 18 hores, al carrer Xàtiva – Marqués de Sotelo i un Concert solidari convocat per les pares i mares de l’IES Lluís Vives el mateix dia a la nit. Segueix llegint

Que se’n vagen!

Les treballadores i treballadors, els que vivim del nostre treball, no dels sobres, ni dels sobresous, ni de les corrupteles, hem vist com els nostres salaris s’han reduït entre el 20 i el 30%, o al zero per cent per anar a la llista de l’atur o tindre una prestació o subsidi per desocupació amb la que és difícil poder viure... Segueix llegint

El Sindicat crida a la mobilització social contra la corrupció

Intersindical Valenciana considera que, si es confirmaren les dades publicades pel diari El País, Mariano Rajoy hauria de dimitir i convocar immediatament eleccions generals. Segueix llegint

Intersindical Valenciana s’adherirà al pacte sobre drets sindicals de la Mesa Sectorial

Finalitzades les assemblees d'afiliació i de treballadores i treballadors del sector de l'Administració de la Generalitat, la majoria de les persones participants han optat per recolzar la signatura del pacte de 4 de gener, de la Mesa Sectorial de la Funció Pública. El recolzament a la signatura de l'Acord de 27 de desembre, de Mesa General, però, baixa per sota del 45% Segueix llegint

El president Fabra ha de saber “de sobres” el que pensem de la seua política

HUI dilluns, 4 de febrer, a les 10:30 hores, el President Fabra acudirà al Centre Cultural Bancaixa de la Plaça de Tetuàn a València, per acudir a un acte institucional de les universitats valencianes. Segueix llegint

Els sindicats reclamen contra la supressió de la paga extra

Els sindicats de la Plataforma Valenciana, de la que forma part la Intersindical Valenciana, han presentat les primeres reclamacions contra la supressió de la paga extraordinària de desembre de 2012. Segueix llegint

Ens tornen alguna cosa a l’abril?

En els darrers dies haureu vist notícies com les de baix, que us pot haver fet pensar que a l'abril recuperàvem alguna part del que ens han retallat. Segueix llegint

Convocada mesa tècnica sobre el decret de classificació i el Pla d’Ocupació dels PROP

S'ha convocat Mesa tècnica de la Mesa Sectorial per a divendres, 1 de març, sobre l'esborrany de Decret de classificació i el Pla d'ocupació dels punts PROP. Segueix llegint

Es prepara un decret de classificació per al nou sistema de cossos i escales