Notícies sindicals

× Navega seleccionant una data en el calendari. Consulta les notícies anteriors a 2012.

04 / 09 / 2020

Xarrada sobre l’auditoria del deute a l’Amèrica del Sud

Segueix llegint

Intersindical dóna suport a les protestes ciutadanes contra els pressupostos

Intersindical Valenciana secunda les mobilitzacions convocades per diversos col·lectius socials i plataformes contra els pressupostos generals de l’estat per 2013. Segueix llegint

Els sindicats de classe i alternatius convoquen una jornada de lluita el 26 de setembre

La Confederació Intersindical, de la qual en forma part Intersindical Valenciana, és una de les promotores de la reunió estatal que es va celebrar a Madrid el 8 de setembre i subscriu la declaració dels sindicats no institucionals. Segueix llegint

Intersindical Valenciana davant el 23 de setembre, Dia Internacional contra l’Explotació Sexual

Comunicat amb motiu del Dia Internacional contra l’Explotació Sexual Segueix llegint

El Constitucional admet a tràmit el recurs contra el decret llei de retallades del Consell

El Tribunal Constitucional ha admés a tràmit el recurs d'inconstitucionalitat presentat per 50 senadors del PSOE contra el Decret Llei 1/2012 de retallades del Consell, a instància dels cinc sindicats de la Mesa General de Negociació (UGT, CCOO., CSI-F, FSES i Intersindical Valenciana). Si bé el recurs va ser finalment subscrit per 50 senadors del PSOE, després de les reunions mantingudes amb la resta de partits polítics valencians amb representació en el Congrés tant Esquerra Unida com Compromís van manifestar el seu suport a aquesta iniciativa. Segueix llegint

Intersindical Valenciana se solidaritza amb la Confederació Sindical de Treballadors Sahrauís

El Sindicat ha enviat un escrit de solidaritat a la CSTS davant del nou acte de repressió de les forces d’ocupació marroquines que han impedit la celebració de la reunió sindical convocada a la casa d'Eddia Sidi Ahmed, secretari general de la CSTS. Segueix llegint

Estàs d’acord amb l’eliminació de la paga extra de Nadal al personal funcionari?

Intersindical Valenciana valora positivament la manifestació del 15-S

El sindicat exigeix als governs espanyol i valencià un canvi de política que prioritze les necessitats de la gent sobre la satisfacció del deute. Segueix llegint

El sector públic es mobilitza contra les retallades

La convocatòria s’ha fet des de la Plataforma Estatal de Sindicats i Associacions Professionals de les Administracions Públiques, que ha consistit en concentracions als centres de treball i delegacions i sostdelegacions del Govern. Segueix llegint