Relació de llocs de treball

Correcció d’errades: actualitzen les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat

RESOLUCIÓ de correcció d'errades de la Resolució de 17 de novembre de 2021, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual s'actualitzen les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes i de les entitats els llocs de treball i el personal dels quals són gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública, aprovades i publicades mitjançant la Resolució de 12 de maig de 2021 (DOGV 9229, 03/12/21).

Actualització 17-11-2021 de la relació de llocs de treball GV

RESOLUCIÓ de 17 de novembre de 2021, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual s'actualitzen les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes i entitats els llocs de treball i el personal dels quals són gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública, aprovades i publicades mitjançant la Resolució de 12 de maig de 2021 (DOGV 9219, 19/11/21).

Llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat

RESOLUCIÓ de 12 de maig de 2021, de la consellera de Justícia, Interior, i Administració Pública, per la qual s'aproven les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes i entitats, els llocs de treball i el personal dels quals són gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOGV 9083, 13/05/21).

Llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat

RESOLUCIÓ de 12 de març de 2021, de la consellera de Justícia, Interior, i Administració Pública, per la qual s'aproven les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes i entitats els llocs de treball i el personal de les quals són gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOGV 9041, 15/03/21).

PDF

Llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, i Conselleria d’Educació, Cultura i Esport: correcció d’errades

CORRECCIÓ d'errades de la Resolució de 17 de novembre de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual s'actualitzen les relacions de llocs de treball de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, i Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (DOGV 8962, 27/11/20).

Actualització 17-11-2020 de la relació de llocs de treball GV

RESOLUCIÓ de 17 de novembre de 2020, de la consellera de Justícia, Interior, i Administració Pública, per la qual s'actualitzen les relacions de llocs de treball de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, i Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, aprovades i publicades mitjançant la Resolució de 13 d'octubre de 2020 (DOGV 8956, 19/11/20).

Llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat

RESOLUCIÓ de 13 d'octubre de 2020, de la consellera de Justícia, Interior, i Administració Pública, per la qual s'aproven les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes i entitats els llocs de treball i el personal dels quals són gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOGV 8927, 16/10/20).

Correcció d’errades

RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2020, de correcció d'errades de la Resolució de 13 de març de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual s'aproven les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes i entitats amb els llocs de treball i el personal gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOGV 8849, 03/07/20).

Relació de llocs de treball de la Generalitat Valenciana

RESOLUCIÓ de 13 de marc de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual s'aproven les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes i entitats els llocs de treball i personal dels quals són gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOGV 8777, 31/03/20).

PDF

Correcció Llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat

CORRECCIÓ d'errades de la Resolució de 27 de desembre de 2018, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes públics els llocs de treball i personal dels quals són gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOGV 8545, 10/05/19).

Llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat

RESOLUCIÓ de 27 de desembre de 2018, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes públics els llocs de treball i personal dels quals són gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOGV 8456, 03/01/19).

Llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat

RESOLUCIÓ de 19 de setembre de 2018, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes públics els llocs de treball i personal dels quals són gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOGV 8388, 21/09/18).

Llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat

RESOLUCIÓ de 19 d'octubre de 2017, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven les relacions de llocs de treball de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, així com dels organismes i entitats gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOGV 8155, 24/10/17).

Actualització 10-11-2016 de la relació de llocs de treball GV

RESOLUCIÓ de 10 de novembre de 2016, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'actualitzen les relacions de llocs de treball aprovades i publicades mitjançant la Resolució de 18 de maig de 2016, de la Presidència de la Generalitat i de les conselleries, així com dels organismes i entitats gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOGV 7917, 15/11/16).

Relació de llocs de treball de la Generalitat Valenciana

RESOLUCIÓ de 18 de maig de 2016, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aprova les relacions de llocs de treball de la Presidència de la Generalitat i de les conselleries, així com dels organismes i entitats gestionats per la conselleria competent en matèria de funció pública (DOCV 7790, 25/05/16).