Ajuntament de Castelló

STAS INTERSINDICAL DEMANA LA CARRERA PROFESSIONAL A L’AJUNTAMENT DE CASTELLÓ

Concentració per a demanar la implantació de la carrera professional a l'Ajuntament de Castelló de la Plana.

10 / 03 / 2023 | Administrador Local

La Secció Sindical de STAS-IV, de l’Ajuntament de Castelló de la Plana, s'ha concentrat el 9 de març a les 10 del matí, en les portes del consistori per a reivindicar la implantació de la carrera professional.

En setembre de 2021, es va signar el nou acord col·lectiu regulador de les condicions de treball del personal funcionari i els seus organismes autònoms, on estava inclosa la carrera professional. En aquest document s’estableix, que a partir de gener de 2022 els treballadors i treballadores de l'Ajuntament, començaven a cobrar una quantia. Però avui dia, març de 2023, encara no s'ha abonat al funcionariat aquest concepte.

La deficient gestió de la Regidoria de Recursos Humans, ha fet que no siga possible dur a terme el que s’havia acordat. Els problemes van començar en un informe desfavorable d’intervenció, ja que l’acord laboral establia, que per a fer efectiva la carrera, devia estar aprovat el reglament per al seu desenvolupament i avaluació de l’acompliment, i seguidament, va ser el retard en la proposta d’aquest i la seva aprovació en mesa de negociació.

Un any i mig després que la carrera tinguera que estar implantada, s’han fet modificacions a aquest reglament per part de l’administració, i de nou hi ha de passar per tot el procés d'aprovació.

Serà una mala gestió o ens estan prenent el pèl? És per això que han eixit al carrer a demanar davant de l’edifici consistorial el que és el seu dret.

¡¡Carrera professional Ja!!!

Concentración para pedir la implantación de la carrera profesional al Ayuntamiento de Castelló de la Plana.

La Sección Sindical de STAS-IV, del Ayuntamiento de Castelló de la Plana, se ha concentrado el 9 de marzo a las 10 de la mañana, en las puertas del consistorio para reivindicar la implantación de la carrera profesional.

En septiembre de 2021, se firmó el nuevo acuerdo colectivo regulador de las condiciones de trabajo del personal funcionario y sus organismos autónomos, donde estaba incluida la carrera profesional. En este documento se establece, que a partir de enero de 2022 los trabajadores y trabajadoras del Ayuntamiento, empezaban a cobrar una cuantía. Pero hoy en día, marzo de 2023, todavía no se ha abonado al funcionariado este concepto.

La deficiente gestión de la Concejalía de Recursos Humanos, ha hecho que no sea posible llevar a cabo el que se había acordado. Los problemas empezaron en un informe desfavorable de intervención, puesto que el acuerdo laboral establecía, que para hacer efectiva la carrera, debía de estar aprobado el reglamento para su desarrollo y evaluación del desempeño, y seguidamente, fue el retraso en la propuesta de este y su aprobación en mesa de negociación.

Un año y medio después de que la carrera tuviera que estar implantada, se han hecho modificaciones a este reglamento por parte de la administración, y de nuevo hay de pasar por todo el proceso de aprobación.

¿Será una mala gestión o nos están tomando el pelo? Es por eso que el personal del Ayuntamiento ha salido a la calle, a pedir ante el edificio consistorial lo que es su derecho.

¡¡Carrera profesional Ya!!!

• Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.