STAS
Generalitat
Contacte
Qui som
On som
Per afiliar-te
Sectors
Justícia
Administració local
Corts Valencianes
Correus
Inter À punt
Àrees
Dones
Salut laboral
Moviments socials
Política lingüística
Cultura
Internacional
Formació
Intersindical
Intersindical Valenciana
Administració pública
Andalusia: USTEA laboral
Astúries: SUATEA
Canàries: I. Canària
Castella L.Manxa: STAS-CLM
Castella i Lleó: STACYL
Catalunya: IAC-CATAC
Confederació: STAS-i
Illes: STEI-i
Galícia: CIG
Múrcia: STERM-I
STAS
/
DOGV
Legislació
Capçaleres del DOGV
×
Navega
seleccionant una data en el calendari.
Consulta
les capçaleres anteriors a 2012.
DOGV 9584 – Dijous, 27 d’abril de 2023
RESOLUCIÓ de 3 d'abril de 2023, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses per a participar en el procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits d'accés al cos administratiu de l'Administració de la Generalitat, C1-01, convocatòria 3/2021.
RESOLUCIÓ de 3 d'abril de 2023, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses per a participar en el procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits d'accés al cos d'especialistes en sistemes i tecnologies de la informació de l'Administració de la Generalitat, C1-02, convocatòria 60/2021.
RESOLUCIÓ de 3 d'abril de 2023, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses per a participar en el procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits d'accés al cos d'especialistes en educació especial de l'Administració de la Generalitat, C1-03, convocatòria 61/2021.
RESOLUCIÓ de 3 d'abril de 2023, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses per a participar en el procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits d'accés al cos d'especialistes en Educació Infantil de l'Administració de la Generalitat, C1-04, convocatòria 62/2021.
RESOLUCIÓ de 3 d'abril de 2023, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses per a participar en el procés excepcional d'estabilització pel sistema de concurs de mèrits d'accés al cos d'especialistes en delineació de l'Administració de la Generalitat, C1-05, convocatòria 63/2021.
abril 2023
M
T
W
T
F
S
S
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Més cerques en diaris oficials
Magislex
Universitat d'Alacant
STAS - Intersindical Valenciana
/
Juan de Mena 22 Baixos / 46008 València
/
stas@intersindical.org
/
Política de cookies i privacitat