Eleccions a les juntes de personal

Aquest processos son importants per a que no decidisquen per tu, sinó per a que decidisquen amb tu. Intersindical Valenciana eres tú que fas possible la representació. ESTEM AMB TÚ. La teua participació es molt important.

20 / 04 / 2023 | Intersindical Valenciana-STAS Gva

Pròximament tindran lloc els processos electorals en la Generalitat per a triar les persones delegades sindicals que integraran les diferents Juntes de Personal de la administració de la Generalitat i els seus organismes autònoms. Es celebraran eleccions per als serveis centrals, territorials i el següents organismes autònoms: l’ATV, AVFGA, AVSRE, INVASSAT, IVAJ i IVIA.

El personal adscrit als serveis centrals i als serveis territorials pot consultar les seues dades al cens en el següent enllaç:

Nomes es pot accedir mitjançant equips amb accés a l’intranet de la GVA. Des de la Direcció General de Funció Publica s’ens ha informat que tan als centres educatius com als centres de la VICIPI s’ha habilitat un ordenador amb accés a l’intranet per a la realització de diferents tràmits i consultes des d’on podreu accedir.

El personal que hi treballa als organismes autònoms podrà consultar les seues dades al cens corresponent que estarà penjat al tauler d’anuncis de cada centre de treball des del dia 18 d’abril.

Si teniu qualsevol dubte al respecte podeu posar-vos en contacte amb les permanents de zona.

Des d’Intersindical Valenciana us animen a participar en aquests processos electorals, tan importants a nivell sindical.
Triem els representants a les diferents Juntes de Personal i de la mateixa manera volem revalidar el nombre de persones delegades i les alliberacions sindicals que treballaran per defendre els vostres drets dins de la GVA.