Intersindical Valenciana valora positivament la manifestació del 15-S

El sindicat exigeix als governs espanyol i valencià un canvi de política que prioritze les necessitats de la gent sobre la satisfacció del deute.

18 / 09 / 2012 | Intersindical valoració retallades mobilitzacions intersindical valenciana 15-s

Centenars de milers de persones es manifesten a Madrid per exigir un canvi de polítiques i un canvi de govern. Persones procedents de tot l’estat han acudit a la convocatòria de la Cimera Social per fer palés el seu rebuig a la política de retallades i d’eliminació de drets que practica Mariano Rajoy.
Intersindical Valenciana ha acudit a Madrid per sumar-se a les reivindicacions de la Cimera Social i per exigir una rectificació o la convocatòria d’eleccions. El sindicat, que ha noliejat 13 autobusos, valora positivament la presència de valencianes i valencians, tant en la columna valenciana com en les diverses marees.
Per al Sindicat, Mariano Rajoy no està legitimat per a mantindre la seua política de retallades, d'atracament a les treballadores i treballadors i al conjunt de la ciutadania i de recentralització i espoli fiscal a les comunitats autònomes. La seua política és una immoralitat i una indecència.
Intersindical Valenciana aposta per intensificar les mobilitzacions i per la convocatòria d’una vaga general per frenar les polítiques neoliberals, autoritàries i antisocials del PP. En aquest sentit, recorda que el proper 22 de setembre estan convocades manifestacions contra les retallades a l’ensenyament i per l’ensenyament en valencià; tot els divendres hi hauran concentracions en les administracions públiques; el 17 està convocada una vaga en el sector ferroviari i el 26 una jornada estatal de lluita.