STAS – Intersindical Valenciana celebra el seu IV Congrés

Els dies 29, 30 i 31 d’octubre tindrà lloc el IV Congrés del Sindicat de Treballadores i Treballadors de les Administracions i els Serveis Públics (STAS ) a la ciutat de Gandia. En el Congrés, màxim òrgan del sindicat, s’establiran les línies organitzatives i de treball sindical per als propers quatre anys

28 / 10 / 2021 | Intersindical stas sindicalisme intersindical valenciana

Desprès d’haver d’ajornar la seua celebració per causa de la pandèmia, ens envaeix l’alegria i el goig de poder reprendre aquesta iniciativa. El Congrés és una ocasió per a que totes i tots els que formem part del Sindicat ens involucrem en la creació del nou projecte que durant els pròxims 4 anys ens portarà a nous objectius i reptes a fi de configurar la pràctica sindical.
STAS s’ha configurat com a alternativa al sindicalisme tradicional
STAS s’ha configurat com a alternativa al sindicalisme tradicional i ha de treballar davant els nous reptes del sindicalisme al bell mig del segle XXI. Un treball amb el compromís i l’esforç de les persones que formem aquesta família ens endinsem en un nou període ple d’optimisme i també d’incertesa que construirem dia a dia entre totes i tos.