Un Nou d’Octubre reivindicatiu

Protestes laborals i nacionals han tingut lloc al llarg del Nou d’Octubre que s’ha commemorat enguany

11 / 10 / 2012 | Intersindical vaga professorat interí nou d'octubre fgv ero

Enguany el Nou d’Octubre ha sigut força reivindicatiu. Al matí, treballadores i treballadors de RTVV en vaga, personal de FGV contra l’ERO i professorat interí han protestat al llarg de la processó cívica. El personal de RTVV vestit de color roig en la mateixa plaça de l’Ajuntament de València, al costat de les unitats mòbils de RTVV i sota la seu de la Intersindical Valenciana, on es desplegava una gran pancarta amb el lema: “RTVV en vaga”. El personal de FGV amb samarretes grogues, als peus de l’estàtua de Francesc de Vinatea, protestant contra l’ERO que pretén acomiadar més d’un terç de la seua plantilla. El professorat interí, de verd, amb cartells i carmanyoles, un arma de destrucció massiva de la salut de l’alumnat valencià, a la plaça de la Reina, al Parterre i al carrer de les Barques, cridant per millorar l’educació pública i la contractació de més professorat.