20 / 02 / 2024 | Intersindical Local

Compromís per Sagunt mostra el seu suport a les reivindicacions d’Intersindical Valenciana. El grup municipal valencianista s’ha reunit amb representants de l’organització sindical amb presència majoritària a l’Ajuntament, per tal d’abordar distints temes que afecten al funcionament de l’administració municipal. En paraules de Pepe Gil, portaveu de Compromís: “Ens hem reunit per a abordar diversos temes com el catàleg de llocs de treball, la transparència a l’Ajuntament, l’anunci de paralització per part de la Generalitat de les obres als centres educatius, i la conveniència de mantindre una comunicació fluida entre les organitzacions.”

Respecte al catàleg de llocs de treball, Gil manifesta: “Ens han transmés que, de moment, no hi ha hagut cap tipus d’acord i que s’han trencat les negociacions. Nosaltres farem ressó de tot allò que haja d’incorporar-se al catàleg i que tinga sentit.”

Altre dels temes tractats a la reunió ha sigut el nivell de transparència en el funcionament de l’administració local. Segons Pepe Gil: “Hem coincidit en la necessitat de millorar la qualitat de transparència al consistori. Hem detectat que en moltes àrees i procediments existeix un nivell prou baix, inclús l’absència total, d’informació clara. Creiem que una ciutat com Sagunt precisa d’un treball i implicació per part dels gestors municipals més conscienciós”.

En quant a la relació entre les distintes organitzacions, el portaveu valencianista assenyala: “Hem cregut convenient augmentar la freqüència de les reunions per tal de mantindre una comunicació més fluida, que tinga com a objectiu la millora tant del servei cap a la ciutadania com del benestar dels treballadors i treballadores del consistori en la seua tasca diària.“

També pots llegir la notícia a El Económico