Convocada la Mesa General sobre les retribucions de 2013

El conseller d'Hisenda ha convocat reunió de la Mesa General de Negociació de personal funcionari, estatutari i laboral, el proper dilluns, 29 d'octubre, a les 12.30 h, amb el següent ordre del dia:

26 / 10 / 2012 | Intersindical

1. Retribucions 2013

Com us vam informar fa poc, Intersindical Valenciana, junt amb la resta de sindicats, havia demanat la convocatòria de la Mesa General. En el següent enllaç teniu les peticions sindicals, centrades en les retribucions, el personal interí i les baixes: petició sindical de Mesa General.

2. Designació dels representants de la Comissió de Control del Pla de Pensions per als Empleats de la Generalitat

Aquest punt deriva d'una clavada de pota de la Generalitat: va nomenar com a representants titulars seus alts càrrecs de l'anterior legislatura, que ara estan tots cessats i que, en tot cas, no mostraren mai gens d'interés en l'assumpte, de forma que feien acudir a les reunions els seus suplents, companyes i companys funcionaris, als que no deixaven decidir per ells mateixos, però que carregaven la responsabilitat. Ara, amb la renovació, la intenció és solucionar aquests problemes amb membres permanents.