SERVEF

Intersindical Valenciana dona la cara en les eleccions del Servef

El 2 de juliol se celebren les eleccions sindicals a la junta de personal del SERVEF. Una vegada més INTERSINDICAL VALENCIANA presenta candidatura electoral. En esta ocasió hem decidit fugir de les llistes interminables de més de 50 persones i presentar-vos una candidatura més cohesionada i integrada solament per gent suficient per a poder concórrer a les eleccions. El resultat d'esta aposta ha sigut que hem estat l'únic sindicat al qual no li ha renunciat cap persona.

CUES EN UNA OFICINA SERVEF D'OCUPACIÓ
23 / 06 / 2015 | Intersindical

Els i les integrants de la nostra candidatura són personal funcionari de les tres províncies i de tots els àmbits, Direccions Territorials, oficines d'ocupació, centres SERVEF de formació, i també dels Serveis Centrals.
Volem presentar-vos a la gent que treballa al SERVEF i ha decidit integrar-se en la candidatura d'INTERSINDICAL VALENCIANA. Són persones a les que segurament coneixes, perquè son la gent en qui cada dia parles o simplement el creues i el desitges el bon dia.
Estos són els nostres candidats i les nostres candidates:
<strong>Papereta eleccions sindical Servef Intersindical 2015</strong>
Per a qualsevol suggeriment o comentari, o bé si no desitges rebre més correus d'informació sindical del SERVEF fes-nos-ho saber a esta adreça electrònica: