Signem l’acord de permisos, el Decret de Classificació i el Pla dels PROP?

Intersindical Valenciana comença dijous 21 la ronda d'assemblees anunciada per a decidir sobre els acords als quals es va arribar en la Mesa Sectorial del 13/03/2013. La resta de sindicats ja han signat tots tres acords.

20 / 03 / 2013 | Intersindical

Com sempre, complint amb el seu model sindical, Intersindical Valenciana us consulta sobre l'opinió que teniu sobre els tres documents que la Generalitat ha posat damunt la taula i que podeu consultar en aquests enllaços:

Decret de classificació dels llocs de treball, i aprovació de les RLT
Pla d'Ordenació per als PROP
Acord de Mesa Sectorial de Funció Pública sobre vacacions (sic) i dies de permís
En aquest acord, hi ha hagut un canvi: la conselleria ha decidit que, en aplicació de la nova redacció de l'EBEP, no podia posar que les vacances serien d'un mes o 22 dies, sinó només 22 dies. Recordeu que eixa redacció és la que li dóna el RDL 20/2012, de retallades, de Rajoy. Si no hi ha més remei, que canvie la Generalitat el Decret 175/2006 per imperatiu legal, però que no compte amb la nostra aquiescència.

NO a les retallades!

Sobre l'opinió d'Intersindical Valenciana, podeu consultar els següents enllaços:

Correu de dilluns, 11 de març. Correu de dimecres, 13 de març Correu de dijous, 14 de març
Assemblees a València

Totes seran a les 14:30h
DATA CENTRE Sala
DIJOUS 21 DT SERVEF
DT BENESTAR SOCIAL
IVAJ
Biblioteca Pública de València Sala de Juntes
Baró de Càrcer, 36
DIJOUS 21 HISENDA i Administracions Públiques Sala premsa de l'entresòl
Micalet, 5
De la resta d'assemblees, que es tindran lloc la setmana que ve i les següents, us informarem amb antel·lació.