Estem fartes!!!

Després d’un gran nombre de reunions, on ens han assegurat que es corregiria aquesta situació, a dia d’avui encara continuem de la mateixa manera. I, per això, hem de dir: “JA ESTÀ BÉ!!!”

13 / 12 / 2022 | Intersindical Valenciana-STAS Gva

El proper dia 15 de desembre ens concentrarem davant de la Conselleria d’Educació per a reivindicar la figura de les Educadores d’Educació Infantil.

Aquest col·lectiu de treballadores continua esperant des del 2018 una reclassificació promesa que mai arriba. En aquest temps s’han generalitzat les aules de dos anys a les escoles públiques del pais. Aquesta modalitat, que va a nàixer de manera experimental, comptava amb el mantra inicial de la creació de la parella educativa dintre de l’àmbit d’aquesta nova modalitat d’escolarització. Però, amb la consolidació d’aquesta modalitat, la conselleria ha donat passos cap a la precarització de la mateixa i del col·lectiu, carregant-se la parella educativa i abocant a les educadores d’educació infantil a ser meres higienistes ja que han de tindre cura de fins 36 alumnes de 2 a 3 anys durant l’horari lectiu. Recordem que, a les Escoles Infantils que imparteixen el primer cicle d’infantil, aquest personal és TUTOR d’aula. Aquesta diferenciació és inacceptable!!!

A més a més, continuem sense tindre cap notícia de la OPO 2018. Ja fa un any de l’examen i encara no hi ha cap moviment, quan ens van assegurar que al juliol del 2022 estaria resolta. Aquest retard fa que la constitució de la nova borsa que ha de eixir d’aquesta convocatòria “ni està ni se l’espera».

Per tot això, si pots vindre a recolzar-nos, t’esperem el proper dijous a les 10h a la porta de la Conselleria d'Educació a València.

I recorda d’omplir les RRSS amb el següent hashtag:
#1xaulaja

EDUCADORA_PER_AULA.pdf