Escàndol a Presidència: interrogatoris policials en cerca del ‘talp’

Divendres passat diverses funcionàries i funcionaris de la Presidèncaia de la Generalitat van ser sotmesos a interrogatoris del més pur estil policial i van ser gravats. Intersindical ofereix el seu suport a totes les persones afectades o que puguen ser interrogades a partir de hui

26 / 01 / 2014 | Intersindical drets

El lloc dels fets

Tot això, per a trobar un suposat 'talp' que hauria filtrat diversa documentació a la premsa.
És el vostre dret ser acompanyats de la vostra representació sindical
Amb independència de l'estupidesa de voler matar mosques a canonades, el més impresentable és que tot això s'està font sense que s'haja nomenat cap persona instructora de cap expedient, ni informatiu ni disciplinari.
Intersindical Valenciana s'ofereix a acompanyar en els interrogatoris qualsevol persona que siga citada. És el vostre dret ser acompanyats de la vostra representació sindical en aquests casos; us recomanem que feu ús d'aquest dret, tant siga trucant el nostre sindicat com un altre de la vostra confiança.

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació