Intersindical convoca assemblees sobre el Pla d’Estabilitat 2017-2020

Passat 29 de juliol, Intersindical Valenciana va promoure una consulta virtual a les treballadores i treballadors sobre quina postura havia d’adoptar el sindicat respecte al Pla d’Estabilitat 2017-2020. Amb aquesta consulta, ara, com sempre, el sindicat va posar la seua veu a la taula de negociació com a instrument vehicular de la veu i la voluntat de les treballadores i treballadors.

27 / 09 / 2018 | Intersindical pla d'estabilitat personal interí ocupació pública assemblees

Consegüentment a l’oposició del 60% del personal que va participar en la consulta, Intersindical no va donar suport al Pla d’Estabilitat proposat en la Mesa Sectorial de 20 de juliol. Però, a més, davant aquesta oposició majoritària, el sindicat va comprometre la convocatòria d’assemblees durant el mes de setembre per a debatre i decidir quina estratègia cal implementar per a impedir el que per a moltes de les persones consultades constitueix una nova agressió laboral.

Podeu veure els resultats de la consulta clicant ací

Des d’aleshores, les organitzacions sindicals amb representació en la Mesa Sectorial de Negociació de la Funció Pública han arribat a una proposta unitària, la qual presentaren a l’administració passat 24 de setembre, respecte al barem que s’ha d’aplicar a les ofertes d’ocupació del Pla d’Estabilitat.

Podeu consultar el document clicant ací

Per a explicar i analitzar aquest document, avaluar les possibilitats que obri, els interrogants que contribueix a clarificar, o no, i la postura que ha de defensar el sindicat davant la proposta de Pla d’Estabilitat en la propera mesa sectorial, convoquem les treballadores i treballadors a les següents assemblees:

Dilluns 1 d’octubre a les 17 hores a la seu de València, carrer Juan de Mena, 22, baixos,

Dimarts 2 d’octubre a les 18’30 hores en les seus de:

Alacant, carrer Àlvarez Sereix, 12, entl.

Castelló, carrer Marqués de Valverde, 8