L’Administració del Botànic censura les comunicacions d’Intersindical Valenciana

Aquesta setmana, per a confirmar la seua deriva cap al sectarisme, després d’haver exclòs el sindicat majoritari de la Mesa General de Negociació I, l’Administració del Botànic ha segrestat els correus informatius d’Intersindical Valenciana.

08 / 11 / 2019 | Intersindical obstrució informativa funció pública drets sindicals

Tot i que, malgrat la durada excepcional de l’incident, no teníem cap dubte que aquest silenci “accidental” -?- havia d’estar motivat per un imprevist de caràcter tècnic, en rebre ahir -7 de novembre- els correus informatius d’altra organització sindical, els quals havien estat enviats a la plataforma de distribució fins i tot ahir mateix, no ens ha quedat altra que reconèixer, amb pesar i a contracor, que aquest bloqueig selectiu practicat durant la setmana prèvia a les eleccions no és en absolut accidental i, a més, s’aplica exclusivament contra STAS-Intersindical Valenciana.
Sembla que com que ens volien dòcils i no ho som, ara ens volen “outsiders”.
Aquesta obstrucció a la nostra acció sindical ve a culminar de la pitjor manera possible una estratègia de discriminació en l’altra cara de la qual s’ha practicat una dinàmica continuada de privilegi en l’accés a la informació per a determinades organitzacions.
Sembla que com que ens volien dòcils i no ho som, ara ens volen “outsiders”.
Davant les seues obstruccions, arbitrarietats i discriminacions, farem nostres les paraules de Maria Aurèlia Capmany: “Mai no seré prou vella, ni prou covarda, com per no tornar a començar de cap i de nou i amb les mans buides”. Perquè les dones i homes d’Intersindical Valenciana hem vingut per a quedar-nos-en.