16 / 07 / 2015 | correus

PER UN CORREU PÚBLIC, MODERN I DE QUALITAT, 10 REIVINDICACIONS DAVANT LA NEGOCIACIÓ DEL IV CONVENI I ACORD FUNCIONARIAL A CORREUS que ha començat el 26 de febrer de 2014

• Consulta als treballadors i treballadores abans de la firma del IV conveni i l’acord

Per les 35 hores de dilluns a divendres.- de còmput setmanal sense reducció salarial per a tot el personal de Correus. En el cas de voler obrir, cap problema,  els dissabtes, restablir el dissabters o cobert amb personal voluntari.

• Equiparar a l’alça els sous del personal funcionari amb el personal laboral.- Recuperació de la retallada de la paga extra de 2012 i la congelació des de 2010, així com la pèrdua de poder adquisitiu perdut des de 2011.

• Igualar l’edat i les condicions de jubilació del personal laboral amb els del personal funcionari
o No als plans de pensions privats. Els diners dels plans de pensions han d’anar al salari de cada treballadora i treballador i/o al nostre plan de jubilació públic.

Jubilació parcial pels laborals a Correus, ja!

Consolidació ja! Actualització i borses de contractació prelatives.- Modificació del sistema actual de gestió de les borses de treball, en ordre a la seua agilització i transparència,.. que la contractació siga per puntuació i no rotatives.

revisió automàtica en les indemnitzacions per vehicle. clàusula semestral, amb caràcter retroactiva, de revisió de les desviacions a l’alça dels costos de combustible per a Rurals i per als que aporten vehicle. En el cas d’Aportació de Local, pagament real del cost del lloguer i servicis (aigua, llum…).

• Cap sou a Correus (ni directius,  ni president)per damunt de 10 vegades el salari mínim interprofessional
o Lliure designació només per als nivells 30. La resta de places s’han de cobrir per concurs. Limitació estricta dels càrrecs nomenats a dit.

• Convocatoria de direccions i capçaleres d’equip d’oficina i de distribució vacants, ja! Preparació del personal per a la promoció professional i interna.

• Contra l’assetjament laboral, Elaboració d’un Acord de Clima Laboral per a erradicar l’assetjament laboral.

........................................................................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001)  tel 665 637 900  .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

POR UN CORREO PÚBLICO , MODERNO Y DE CALIDAD , 10 REIVINDICA CIONES EN LA NEGOCIACIÓN DEL IV CONVENIO Y ACUERDO FUNCIONARIAL EN CORREOS que empezó el 26 de febrero de 2014

• Consulta a los trabajadores antes de la firma del IV convenio y el acuerdo

Por las 35 horas de lunes a viernes, De cómputo semanal sin reducción salarial para todo el personal de Correos . En el caso de querer abrir en sabados, ningún problema: restablecer los sabaderos o cubrir con personal voluntario.

• Equiparar al alza los sueldos del personal funcionario con el personal laboral. - Recuperación del recorte de la paga extra de 2012 y la congelación desde 2010, así como la pérdida de poder adquisitivo perdido desde 2011.

• Igualar la edad y las condiciones de jubilación del personal laboral con los del personal funcionario
o No a los planes de pensiones privados . El dinero de los planes de pensiones deben ir al salario de cada trabajadora y trabajador y/o en nuestro plan de jubilación público.

Jubilación parcial para los laborales en Correos , ya!

• Consolidación, ya! Actualización y bolsas de contratación prelativas . - Modificación del sistema actual de gestión de las bolsas de trabajo, en orden a su agilización y transparencia, .. que la contratación sea por puntuación y no rotativas.

revisión automática en las indemnizaciones por vehículo. cláusula semestral, con carácter retroactivo, de revisión de las desviaciones al alza de los costes de combustible para Rurales y para los que aportan vehículo. En el caso de Aportación de Local, pago real del coste del alquiler y servicios (agua, luz ... ).

• Ningún sueldo en Correos (ni directivos, ni presidente) por encima de 10 veces el salario mínimo interprofesional
o Libre designación sólo para los niveles 30. El resto de plazas se cubrirán por concurso. Limitación estricta de los cargos nombrados a dedo.

• Convocatoria de direcciones y cabeceras de equipo de oficina y de distribución vacantes , ya! Preparación del personal para la promoción profesional e interna.

• Contra el acoso laboral, Elaboración de un Acuerdo de Clima Laboral para erradicar el acoso laboral.