“Canosos 2015” es podràn disfrutar entre el 31 de gener i el 31 de maig del 2016.

10 / 12 / 2015 | correus

en castellano en la derecha
ebep

Hui dia 10 de desembre de 2015, s’ha reunit la Taula Sectorial de personal funcionari, que la llei regula a reunir almenys un cop l’any. Sense convocar en anys, ¿seran les eleccions sindicals? i / o ¿generals?

Els punts de l’ordre del dia eren els següents:
1. Promoció Interna.- pendent d’autorització per part de l’organisme dependent del Govern. Segueix el res de res

2. Permís per assumptes particulars per antiguitat o els dies addicionals segons antiguitat de l’EBEP (canosos) .- Correus ha manifestat que reconeix el dret del personal. Quant als corresponents a l’any 2015, es podrán disfrutar entre el 31 de gener i el 31 de maig del 2016. Això si, 2 mesos després de que fossin concedits a la resta d’administracions.

“Canosos 2015” se podrán disfrutar entre el 31 de enero y el 31 de mayo del 2016.

Hoy 10 de diciembre de 2015, se ha reunido la Mesa Sectorial de personal funcionario, que la ley regula a reunir al menos una vez al año. Sin convocar en años, ¿serán las elecciones sindicales? y/o ¿generales?

Los puntos del orden del día eran los siguientes:
1. Promoción Interna.- pendiente de autorización por parte del organismo dependiente del Gobierno. Sigue el nada de nada

2. Permiso por asuntos particulares por antigüedad o los días adicionales según antigüedad del EBEP (canosos).- Correos ha manifestado que reconoce el derecho del personal. En cuanto a los correspondientes al año 2015, se permitirá su disfrute entre el 31 de enero y el 31 de mayo del 2016. Eso si, 2 meses después de que fueran concedidos al resto de administraciones.

Secció Sindical de l’STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001)  tel 665 637 900   .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)