PERSONAL LABORAL QUE HEU RECLAMAT A HISENDA LA TRIBUTACIÓ DELS TRAMS

15 / 07 / 2013 | correus

PERSONAL LABORAL QUE HEU RECLAMAT A HISENDA LA TRIBUTACIÓ DELS TRAMS

Estan arribant, a poc a poc les propostes de resolució de rectificació de liquidació de la declaració d’hisenda de 2011, a aquells companys i companyes que van fer la reclamació: per demanar que ELS ENDARRERIMENTS DEL COMPLEMENT DE PERMANÈNCIA I ACOMPLIMENT tingués una reducció enla tributació de 2011 del 40% (concepte que cobrarem la majoria del personal fixe i alguns companys i companyes fixos-discontinus i eventuals en maig de 2011.

Estes propostes, de l’Agència Tributària, son contradictories: per un costat n’hi ha personal que directament li ingressen en el compte facilitat:la tributació de més que es pagà en l’exercici de 2011; i per l’altre no ens reconeix la reducció del 40% del total dels endarreriments dels trams, s’han de presentar les al·legacions.. (en este cas)

Estes al·legacions, la reclamació posterior al Tribunal Ecònomic Regional i les anteriors declaracions complementaries a Hisenda, te les podem enviar per email o per correu postal.

...............................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001) tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

PERSONAL LABORAL QUE HABÉIS RECLAMADO A HACIENDA LA TRIBUTACIÓN DE LOS TRAMOS

Están llegando, poco a poco las propuestas de resolución de rectificación de liquidación de la declaración de hacienda de 2011, a aquellos compañeros y compañeras que hicieron la reclamación: para pedir que LOS ATRASOS DEL COMPLEMENTO DE PERMANENCIA Y DESEMPEÑO tuviera una reducción en la tributación de 2011 del 40% (conceptoque cobraron la mayoria del personal laboral fijo y algunos compañeros y compañeras eventuales y fijos-discontinuos en mayo de 2011).

En estas propuestas, de la Agencia Tributaria, de signo contradictorio: por un lado reconociendo la cantidad tributada de mas e ingresandola en cuenta corriente; y por otro lado no nos reconoce la reducción del 40% del total de los atrasos de los tramos, hay que presentar las alegaciones.. (en este caso)

Estas alegaciones, la reclamación posterior al Tribunal Ecónomico Regional y las anteriores declaraciones complementarias, te las podemos facilitar por email o por correo postal