Curs de Correus Conducció segura i eficient

14 / 11 / 2019 | correus

Curs de Correus Conducció segura i eficient A qui va dirigit El curs està dirigit a tot el personal de Correus que es trobi en actiu a l'inici de la impartició de el curs. MODALITAT I DATA DEL CURS El curs tindrà una durada de deu dies i es realitzarà en línia, des d'un ordinador aliè a Correus i fora de la jornada laboral. Es desenvoluparà durant els mesos Si estàs interessat / a, a l'realitzar la sol·licitud d'inscripció podràs triar entre les diferents dates disponibles. 2019.11.14 QUAN I ON INSCRIURE'T Podràs realitzar la sol·licitud d'inscripció, d'acord amb l'horari peninsular, a través del Campus Virtual formacion.correos.es fins el 18 de novembre 2019 Proposta 16.- Formació a tot el personal dins l’horari laboral, i impartit per Correus. #CorreudelesPersones #18DvotaSTAS_iV Denunciem la política formativa de Correus: .- discrimina als eventuasl que no estan en actiu .- impedeix fer la formació dins de la jornada laboral .- denunciem la cessió de la formació que fa @Correos als sindicats apessebrats, que encareix al personal la formació, tan en l'ingrés com la formació professional, afavorint el clientelisme sindical ----------------------------------------------- Per més informació, crida a l’STAS-IV 665637900 Secció Sindical de l’STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª Alacant (03001) Tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic) [url=https://twitter.com/stas_iv_Correus/]https://twitter.com/stas_iv_Correus/[/url]

en castellano

Curso de Correos Conducción segura y eficiente

A quién va dirigido El curso está dirigido a todo el personal de Correos que se encuentre en activo al inicio de la impartición del curso.
MODALIDAD Y FECHA DEL CURSO El curso tendrá una duración de diez días y se realizará en línea, desde un ordenador ajeno a Correos y fuera de la jornada laboral. Se desarrollará durante los meses
Si estás interesado / a, al realizar la solicitud de inscripción podrás elegir entre las diferentes fechas disponibles. 11/14/2019
CUANDO Y DONDE INSCRIBIRTE Podrás realizar la solicitud de inscripción, de acuerdo con el horario peninsular, a través del Campus Virtual
formacion.correos.es