EL 13 DE GENER SEGONA REUNIÓ PER LA UNITAT SINDICAL A CORREUS

15 / 01 / 2015 | correus

en castellano aqui en la derecha
unitat sindical

EL 13 DE GENER SEGONA REUNIÓ PER LA UNITAT SINDICAL A CORREUS

El 13 de gener de 2015, estàvem convocats tots els sindicats amb representació a Correus a una segona reunió per la consecució de la unitat sindical, davant el repte d’un nou Conveni, el IV, i Acord Funcionarials a Correus que siguen garantia de millores en els drets socials i sou pel conjunt de les persones que treballem a Correus. Tot i deixam clar: que el interlocutor de l’empresa, pot canviar en 2015 i que el proper, interlocutor a Correus, serà sense dubtes més permeable a les nostres reivindicacions; que la clàusula de ultra activitat, de l’article 6 del III Conveni de Correus i la no necessària vinculació de l’Acord Funcionarial. Ens aconsellen no tindre cap tipus de preses! A no ser que estes preses: siguen per mostrar les contradiccions que representen les retallades en drets i sous als empleats de Correus i a la resta dels i les treballadores.

Els assistens a la reunió, el comunicat conjunt, que us facilitarem tan prompte el tinga’m: Com va passar la reunió del dia 4 de desembre de 2014, el despreci per l’UNITAT SINDICAL A CORREUS, pels firmadors (ccoo, ugt, sl i csif) de l’anterior conveni, ha estat si cal més contundent. Els presents CGT, ELA, ESK, IC i l’STAS-IV, disculparen la seua presencia els companys de USO, CIG i LAB, estos darrers immersos el dia 13 en una operación policial d’assalt a les seus seus i la detenció de 16 persones, entre les que estàn algunes i alguns dels seus advocats, des d’este escrit la nostra SOLIDARITAT i l’exigència de la llibertat de les persones detingudes i que s’acabe ja! la repressió del PP als pobles ibèrics.

EL 13 DE ENERO SEGUNDA REUNIÓN PARA LA UNIDAD SINDICAL EN CORREOS

El 13 de enero de 2015, estábamos convocados todos los sindicatos con representación en Correos en una segunda reunión para la consecución de la unidad sindical, ante el reto de un nuevo Convenio, el IV, y Acuerdo Funcionarial en Correos que sean garantía de mejoras en derechos sociales y sueldo para el conjunto de las personas que trabajamos en Correos. Aunque dejemos claro: que el interlocutor de la empresa, puede cambiar en 2015 y que el próximo, interlocutor en Correos, será sin dudas más permeable a nuestras reivindicaciones; que la cláusula de ultra actividad, del artículo 6 del III Convenio de Correos y la no necesaria vinculación del Acuerdo Funcionarial. ¡Nos aconsejan no tener ningún tipo de prisas! A menos que estas prisas: sean para mostrar las contradicciones que representan los recortes en derechos y sueldos a los empleados de Correos y al resto de las y los trabajadores.

Los asistentes a la reunión, elcomunicado conjunto, que os facilitaremos tan pronto lo tengamos: Como ocurrió en la reunión del día 4 de diciembre de 2014, el desprecio por la UNIDAD SINDICAL EN CORREOS, por los firmadores del anterior convenio (ccoo, ugt, sl y CSIF), ha sido si cabe más contundente. Los presentes CGT, ELA, ESK, IC y el STAS-IV; disculparon su presencia los compañeros de USO, CIG y LAB, éstos últimos inmersos el día 13 en una operación policial de asalto a las sus sedes y la detención de 16 personas, entre las que están algunas y algunos de sus abogados, desde este escrito nuestra SOLIDARIDAD y la exigencia de la libertad de las personas detenidas y que se acabe ya! la represión del PP a los pueblos ibéricos.