El 18 d’octubre reunió unitària les organitzacions sindicals de Correus,

20 / 10 / 2012 | correus

El 18 d’octubre reunió unitària les organitzacions sindicals de Correus,

El dijous 18 d’octubre, totes les organitzacions sindicals presents a Correus, estavem convocades, en reunió  per tractar d’analitzar la situació i intentar constituir un front unitari: davant les agressions que treballadors i treballadores patim i les que poden arribar en un futur proper. A la reunió estavem presents CGT, ESK, LAB, INTERSINDICAL CANÀRIA, SIPTE, ELA I STAS-INTERSINDICAL, els sindicats signants del III Conveni i de l’Acord funcionarial, no van acudir a la reunió.

Les declaracions del president de Correus, en seu parlamentària l’abril d’enguany, les de l’estiu a Ginebra,  com les del president del SEPI sobre la possible venda de Correus. L’entrada en vigor de RD 20/2012, i els canvis que s’estan realitzant i els que s’acosten. Des del STAS-IV de Correus buscarem el màxim d’UNITAT entre les treballadores i treballadors i dels sindicats que els representen en Correus.

El STAS-INTERSINDICAL VALENCIANA de Correus a part de sumar-nos a les mobilitzacions que s’han estat realitzant durant l’estiu a nivell general, entenem que la situació de la plantilla de Correus està en el punt de mira de les polítiques privatitzadores i que amb l’excusa de la baixada del correu ens està justificant la reduccióbrutal a les carteries d’entre el 20 i el 30% de les seccions de repartiment, el tancament d’oficines d’atenció al públic, eliminació de CTP i rurals i la pèrdua de determinats contractes i clients, que tenen en la nostra opinió laclara intenció de deteriorar el servei i així tenir excusa per utilitzar mesures més dràstiques.

Els sindicats CGT, ELA, ESK, SIPTE, Intersindical Canària, LAB i STAS-IV volem informar que seguim i seguirem al costat dels treballadors i treballadores, i per la seva demanda d’UNITAT SINDICAL, eina bàsica per a la defensa dels drets i interessos del col·lectius.

................................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001) tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

El 18 de octubre reunión unitaria las OOSS de Correos,

El jueves 18 de octubre, todas las organizaciones sindicales presentes en Correos, estavamos convocadas, en reunión para tratar de analizar la situación e intentar constituir un frente unitario: ante las agresiones que trabajadores y trabajadoras sufrimos y las que pueden llegar en un futuro cercano. En la a reunión estavamos presentes CGT, ESK, LAB, INTERSINDICAL CANARIA, SIPTE, ELA Y STAS-INTERSINDICAL, los sindicatos firmantes del III Convenio y del Acuerdo funcionarial, no acudieron a la reunión.

Las declaraciones del Presidente de Correos, en sede parlamentaria en abril de este año, las del verano en Ginebra,  como las del Presidente del SEPI sobre la posible venta de Correos. La entrada en vigor de RD 20/2012, y los cambios que se están realizando y los que se avecinan. Desde el STAS-IV de Correos buscamos el máximo de UNIDAD entre las trabajadoras y trabajadores y de los sindicatos que los representan en Correos.

El STAS-INTERSINDICAL VALENCIANA de Correos aparte de sumarnos a las movilizaciones que se han estado realizando durante el verano a nivel general, entendemos que la situación de la plantilla de Correos está en el punto de mira de las políticas privatizadoras y que con la excusa de la bajada del correo nos está justificando la reducción brutal en las carterías de entre el 20 y el 30% de las secciones de reparto, el cierre de oficinas de atención al publico, eliminación de CTP y rurales y la pérdida de determinados contratos y clientes, que tienen en nuestra opinión la clara intención de deteriorar el servicio y así tener excusa para utilizar medidas más drásticas.

Los Sindicatos CGT, ELA, ESK, SIPTE, Intersindical Canaria, LAB y STAS-IV queremos informar que seguimos y seguiremos trabajando por los trabajadores y trabajadoras, y por su demanda de UNIDAD SINDICAL, herramienta básica para la defensa de los derechos e intereses del colectivos.