EL 22 DE GENER16,  TINGUEREN LLOC A ALACANT: 2 LAUDOS

09 / 02 / 2016 | correus

en castellano en la derecha
clasificador enreixat

EL 22 DE GENER16,  TINGUEREN LLOC A ALACANT: 2 LAUDOS un del personal laboral on la raó, havia estat l’eliminació dels darrers candidats d’una de les llistes. El del personal funcionari, els companys de la CGT, amb el nostre suport demandarem a Correus i als seus corifeus sindicals (CCOO, UGT, CSIF i SL) de imposibilitar el vot presencial en les eleccions sindicals a Correus, estem pendents de les resolucions.

STAS-IV, sindicat autònom i valencià, el 17D plantà cara al sindicalisme apesebrat, que en alguns casos com la UGT: tal i com consta en el laudo que obra en nostre poder, s’ha dedicat a impedir la presentación d’opcions sindicals assemblearies i de classe com la nostra. Per este motiu, no hem pogut presentar-nos en Correus a Valencia l’alternativa sindical combativa i valenciana. Una alternativa necessària per la defensa dels nostres drets a Correus i per superar el sindicalisme institucional que representen UGT, CCOO, SL i CSIF.

STAS-IV agraix a totes les i els treballadors de Correus, la confiança dipositada, de tots i cadascun dels vots que hem pogut recollir a les eleccions d’Alacant: els 27 del personal funcionari i els 34 del personal laboral. També a els i les companyes que havieu dipositat la confiança per presentar la llista a València i que per pressions i males pràctiques de determinats sindicats, no ha estat possible configurar les candidatura de STAS-IV. En concret denunciem l’actuació de la direcció de la UGT de la Zona 5 de Correus: obligant a l’anul•lació del procés electoral del personal funcionari a València (realitzat després el 21 de gener de 2016) i que en el cas del personal laboral a la circumscripció de València, impedint que més de 100 treballadors/es de Correus tingueren la possibilitat de triar els seus representants.

L’STAS-IV de Correus, finalment tampoc participà en les eleccions sindicals del personal funcionari de València del 21 de gener. Per este motiu demanarem el vot per a la candidatura presentada per les companyes i companys de la CGT.

STAS-IV de Correus, hem perdut, en este tràngol 2 dels 3 delegats que treballàvem per a la totalitat dels i les nostres companyes de Correus: els perquès potser (intentar treure representació a València, el no acompanyar la nostra gent en el vot per correu, potser no encertar en les reivindicacions, potser no publicitar-les correctament, ....han pogut ser les claus de la perdua de representació a Correus)    El teu suport explicit a hores d’ara, ens és esencial! Afilia’t a l’STAS-IV.

EL 22 DE ENERO16, TUVIERON LUGAR EN ALICANTE: 2 LAUDOS uno del personal laboral donde la razón, había sido la eliminación de los últimos candidatos de una de las listas. El del personal funcionario, los compañeros de la CGT, con nuestro apoyo demandan a Correos ya sus corifeos sindicales (CCOO, UGT, CSIF y SL) de imposibilidad el voto presencial en las elecciones sindicales en Correos, estamos pendientes de las resoluciones.

STAS-IV, sindicato autónomo y valenciano, el 17D plantó cara al sindicalismo empesebrado, que en algunos casos, como UGT, tal y como consta en el laudo que obra en nuestro poder, se ha dedicado a impedir la presentación de opciones sindicales asamblearias y de clase como la nuestra. Por este motivo, no hemos podido presentarnos en Correos en Valencia la alternativa sindical combativa y valenciana. Una alternativa necesaria para la defensa de nuestros derechos en Correos y para superar el sindicalismo institucional que representan UGT, CCOO, SL y CSIF.

STAS-IV agradece a todas las y los trabajadores de Correos, la confianza depositada, de todos y cada uno de los votos que hemos podido recoger en las elecciones de Alicante: los 27 del personal funcionario y los 34 del personal laboral. También en los y las compañeras que habíais depositado la confianza para presentar la lista en Valencia y que por presiones y malas prácticas de determinados sindicatos, no ha sido posible configurar candidatura de STAS-IV. En concreto denunciamos la actuación de la dirección de la UGT de la Zona 5 de Correos: obligando a la anulación • ción del proceso electoral del personal funcionario en Valencia (realizado el 21 de enero de 2016) y que en el caso del personal laboral en la circunscripción de Valencia, impidiendo que más de 100 trabajadores / as de Correos tengan la posibilidad de elegir sus representantes.

El STAS-IV de Correos, finalmente no participó en las elecciones sindicales del personal funcionario de Valencia del 21 de enero. Por este motivo pedimos el voto para la candidatura presentada por las compañeras y compañeros de la CGT.

STAS-IV de Correos, hemos perdido, en este trance 2 de los 3 delegados que trabajábamos para la totalidad de los y nuestras compañeras de Correos: los porqués quizá (intentar sacar representación en Valencia, el no acompañar a nuestra gente en el voto por correo, quizás no acertar en las reivindicaciones, quizá no publicitar correctamente,... . han podido ser las claves de la pérdida de nuestra representación en Correos) tu apoyo explícito ahora, nos es esencial! Afíliate a la STAS-IV.

Secció Sindical de l’STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001)  tel 665 637 900   .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)