El Tribunal Suprem reconeix el dret a gaudir dels dies addicionals de assumptes propis de l’EBEP


12 / 04 / 2010 | correus

El Tribunal Suprem reconeix el dret a un funcionari de Correus a gaudir dels dies addicionals de assumptes propis reconeguts a l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.

El Govern del PSOE, i els sindicats: CCOO, UGT, i CSIF ens apartaren del (EBEP) a l’article 5 d’aquest Estatut. Ens corresponen els dies addicionals d’assumptes propis que aquest Estatut reconeix?, ... SI i el Triunal Suprem ve a ratificar aquesta afirmació.

L’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (EBEP): reconeix en l’article 48 als empleats públics: dos dies addicionals d’assumptes propis des de la 6 º trienni i un dia més per cada trienni complert a partir del vuitè.

EL STAS-IV de Correus continuem lluitant, defensant els nostres drets de servidors públicos.

EXIGIMOS l’aplicació d’aquest Estatut a tot el personal de Correus que treballem al servei postal universal en drets i deures i que siga el punt de partida per afegir aquelles avantatges que s’aconsegueixin en la negociació de III Conveni o l’Estatut dels funcionaris de Correus.
Ara els sindicats signants d’aquest Estatut: es reclamen com els aconseguidor d’aquest permís que el Suprem ha ratificat a un company. El Govern del PSOE, CCOO, UGT i CSIF ens ho van negar apartant-nos del (EBEP): aquesta postura, entenem, de cinisme per tapar les vergonyes d’una signatura del (EBEP) que ha perjudicat seriosament els drets dels treballadors de Correus.
STAS-Intersindical Valenciana .- defensa els drets dels treballadors i treballadores de Correus, el nostre servei jurídic, està confeccionant la reclamació corresponent i que ja ens pots demanar.

  ..........................................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001)  tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

El Tribunal Supremo reconoce el derecho a un funcionario de Correos al disfrute de los días adicionales de asuntos propios reconocidos en el Estatuto Básico del Empleado Público (ebep)

El Gobierno del PSOE, y los sindicatos: CCOO, UGT, y CSIF nos apartarondel (EBEP) en el artículo 5 de este Estatuto. ¿Nos corresponden los días adicionales de asuntos propios que esteEstatuto reconoce?,…SI y el Triunal Supremo viene a ratificar esta afirmación.

EL Estatuto Básico del Empleado Público (EBEP): reconoce en el artículo 48 a los empleados públicos: dos días adicionales de asuntos propios desde la 6º trienio y un día más por cada trienio cumplido a partir del octavo.

EL STAS-IV de Correos continuamos luchando, defendiendo nuestros derechos de servidores públicos.

EXIGIMOS la aplicación de este Estatuto a todo el personal de Correos que trabajamos en el Servicio Postal Universal en derechos y deberes y que es el punto de partida a los que añadir aquellas ventajas que se consigan en la negociación de III Convenio o el Estatuto de los funcionarios de Correos.
Ahora los sindicatos firmantes de este Estatuto: se reclaman como los conseguidores de este permiso que el Supremo ha ratificado a un compañero. El Gobierno del PSOE, CCOO, UGT y CSIF nos lo negaron apartándonos del (EBEP): esta postura, entendemos, de cinismo para tapar las vergüenzas de una firma del (EBEP) que ha perjudicado seriamente los derechos de los trabajadores de Correos.
STAS-intersindical valenciana.- defiende los derechos de los trabajadores y trabajadoras de Correos, nuestro servicio jurídico, està confeccionando la reclamación correspondiente y que ya nos puedes pedir.