ELS COMPANYS I COMPANYES DE BARCELON, S’ENFRENTEN A LA REDUCCIÓ DE PERSONAL

01 / 03 / 2009 | correus

ELS COMPANYS I COMPANYES DE BARCELONA, amb tots els sindicats al costat, S’ENFRENTEN A LA REDUCCIÓ DE PERSONAL.

A les 11 hores del dijous 12 de març de 2009 es realitzarà una concentració - assemblea general a les escales de l’oficina principal de Correus de Barcelona (Plaça Antonio López/Via Laietana)

La vaga està convocada per tots els sindicats presents en l’empresa CGT, UGT, CCOO, CSIF i SIPTE,  que són els convocats a la vaga.
El motiu de la vaga és la desaparició de 25 llocs de treball decidits unilateralment per Correus sense cap tipus de negociació i sense cap estudi que ho avale, el que ha creat crispació entre els repartidors de Correus. Si la deixadesa i la irresponsabilitat de l’empresa va fer que al gener els Sindicats i la Inspecció de Treball tanqués el CTP de la Zona Franca durant una setmana, ara estan aconseguint que els correuers es revolten contra una decisió que l’única cosa que aconseguirà és precaritzar més les condicions de treball i empitjorar el Servei Públic.

L’STAS-intersindical valencia de Correus: dona suport moral i celebra que les carteres i els carters de Barcelona ciutat: hagen obligat a tots els seus sindicats a fer la mitja jornada de VAGA per respondre a les agressions continuades de l’empresa i crida a la resta d’empleats a Correus a seguir este eixemple: danvant de les negociacions del III Conveni i les continues “unilateralitats” que esta empresa pública presenta tots els dies.

.............................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001) tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

LOS COMPAÑEROS/ES DE BARCELONA, con todos los sindicatos al lado, SE ENFRENTAN A LA REDUCCIÓN DE PERSONAL.

A las 11 horas del jueves 12 de marzo de 2009 se realizará una concentración - asamblea general a las escaleras de la O.P. de Correos de Barcelona (Plaza Antonio López/Vía Layetana)

La huelga está convocada por todos los sindicatos presentes en la empresa CGT, UGT, CCOO, CSIF y SIPTE.
El motivo de la huelga es la desaparición de 25 puestos de trabajo decididos unilateralmente por Correos sin ningún tipo de negociación y sin ningún estudio que lo avalé, creando crispación entre los repartidores de Correos. Si la dejadez y la irresponsabilidad de la empresa hizo que en enero los Sindicatos y la Inspección de Trabajo cerrase la CTP de la Zona Franca durante una semana, ahora están logrando que los carteros se revuelvan contra una decisión que la única cosa que logrará es precarizar las condiciones de trabajo y empeorar el Servicio Público.

EL STAS-intersindical valenciana de Correos: da su apoyo moral y celebra que las carteras y los carteros de Barcelona ciudad: hayan obligado a todos sus sindicatos a hacer la media jornada de HUELGA para responder a las agresiones continuadas de la empresa y llama al resto de empleados de Correos a seguir su ejemplo: delante de las negociaciones del III Convenio y las contínuas “unilateralidades” que esta empresa pública presenta todos los días.