OBERTURA DE LES BORSES DE CONTRACTACIÓ DES DEL 1er DE MAIG

12 / 04 / 2012 | correus

OBERTURA DE LES BORSES DE CONTRACTACIÓ DES DEL 1er DE MAIG

Correus ha comunicat, que l’1er de maig entraran en vigor les noves Borses d’Ocupació, extingint les de 2008.

L’STAS-IV denúncia davant els treballadors i treballadores de Correus, la ineptitud de l’Empresa i el silenci dels sindicats signants pel retard totalment injustificat de la posada en marxa d’aquestes borses de contractació que van iniciar el procés el maig de 2011, és dir un any després.

No només ineptitud i silenci; ens volen fer creure, Correus i els sindicats firmadores: que en plena era de les tecnologies es necessiten 12 mesos per posar en marxa unes Borses de Contractació. Que representen tenir un col · lectiu d’eventuals experimentat, amb els mèrits actualitzats, que pugui tenir certa mobilitat, regularitzar unes borses, que es trobaven buides en la majoria de les localitats i que per més INRI estaven afavorint la contractació de personal idoni, sense control de cap tipus. Control que amb la rotació de la borsa, deixarà molt a desitjar.

Recordar als companys i companyes eventuals, de la necessitat de tenir en pròpia mà els llistats de les borses de contractació on apareixen i de si detecten qualsevol anomalia en les contractacions que us poseu en contacte amb el STAS-IV i tractarem de resoldre-les.

....................................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001) tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

APERTURA DE LAS BOLSAS DE CONTRATACIÓN A PARTIR DEL 1º DE MAYO

Correos ha comunica, que el 1 de mayo entraran en vigor las nuevas Bolsas de Empleo, extinguiéndose las de 2008.

El STAS-IV denuncia ante los trabajadores y trabajadoras de Correos, la ineptitud de la Empresa y el silencio de los sindicatos firmantes por el retraso totalmente injustificado de la puesta en marcha de estas bolsas de contratación que iniciaron el proceso en mayo de 2011, es decir un año después.

No solo ineptitud y silenció; nos quieren hacer creer, Correos y los sindicatos firmadores: que en plena era de las tecnologías se necesitan 12 meses para poner en marcha unas Bolsas de Contratación. Que representan tener un colectivo de eventuales experimentado, con los méritos actualizados, que pueda tener cierta movilidad, regularizar unas bolsas, que se encontraban vacías en la mayoría de las localidades y que para mas INRI estaba favoreciendo la contratación de personal idóneo, sin control de ningún tipo. Control que con la rotación de dicha bolsa, dejará mucho que desear.

Recordar a los compañeros y compañeras eventuales, de la necesidad de tener en propia mano los listados de las bolsas de contratación donde aparecen y de si detectan cualquier anomalía en las contrataciones que os pongáis en contacto con el STAS-IV y trataremos de resolverlas.