Pla de substitució de vehicles i locals, ja!

25 / 04 / 2015 | correus

Pla de substitució de vehicles i locals, ja!

Després de la brutal escalada dels preus dels carburants d’aquests darrers mesos, Correus pujà de forma insuficientment les indemnitzacions ( en el III Conveni/Acord que certificaren els sindicats ccoo, ugt, sl i csif)  que no han arribat a pal.liar l’escandalosa pèrdua de poder adquisitiu dels treballadors de Correus i Telègrafs que tenen que aportar el seu vehicle per realitzar el servei i que ha arribat a nivells insostenibles per a aquest col.lectiu. L’STAS-IV de Correus ja en juny de 2008 proposà per activa i per passiva al President de Correus: Un Pla de substitució de les aportacions (de vehicles i locals) per mitjans propis de Correus.

I mentre,

· Concessió de crèdits blans per a l’adquisició de vehicles o la seua renovació.

· Segur de substitució i avaries dels vehicles aportats, a càrrec de Correus.

. CLÀUSULA DE REVISIÓ SEMESTRAL, amb caràcter retroactiva, de les desviacions a l’alça dels costos de combustible per a Rurals i per als que aporten vehicle.

. En el cas d’Aportació de Local, pagament real del cost del lloguer i servicis (aigua, llum…).

Trau comptes i fes el quilometres que et paga Correus, AMB TU ACONSEGUIREM el PLA DE SUBSTITUCIÓ!

...................................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001) tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

Plan de sustitución de vehículos y locales, ¡ya!

Tras la brutal escalada de los precios de los carburantes de estos últimos meses, Correos subió  de forma insuficientemente las indemnizaciones (en el III Convenio / Acuerdo que certificaron los sindicatos CC.OO., UGT, SL y CSIF) que no han llegado a paliar la escandalosa pérdida de poder adquisitivo de los trabajadores de Correos y Telégrafos que tienen que aportar su vehículo para realizar el servicio y que ha llegado a niveles insostenibles para este colectivo. El STAS-IV de Correos ya en junio de 2008 propuso por activa y por pasiva al Presidente de Correos: Un Plan de sustitución de las aportaciones (de vehículos y locales) por medios propios de Correos.

Y mientras,

· Concesión de créditos blandos para la adquisición de vehículos o su renovación.

· Seguro de sustitución y averías de los vehículos aportados, a cargo de Correos.

. CLÁUSULA DE REVISIÓN SEMESTRAL, con carácter retroactiva, de las desviaciones al alza de los costesde combustible para Rurales y para los que aportan vehículo.

. En el caso de Aportación de Local, pago real del coste del alquiler y servicios (agua, luz ...).

Saca cuentas y haz lo kilómetros que te paga Correos, CONTIGO CONSEGUIREMOS el PLAN DE SUSTITUCIÓN!