Vergonya!!! de les LLISTES D’EXPECTATIVA


01 / 07 / 2007 | correus

                                                                                                    070607
Quina Vergonya

Modifiquem les bases de la convocatòria d’ingrés i no s’apliquen els criteris de funcionament de les llistes d’expectativa, perjudicant a molts dels treballadors que participaren, sense cap tipus de control de part de les CCOOmisiones de Seguimiento i sense cap denuncia efectiva d’UGT.
•  No hagut forma de reclamar el examen del dia 23 del juliol passat.
•  Les bases per la contractació dels fixes-discontinus, han estat modificades i en estos criteris nous: igual molts dels companys que no marcaren este tipus de contractació ho hagueren demanat; produït-se un greuge comparatiu.
•  És vergonyós que l’Empresa no hagen fet els deures i no s’oferisca els períodes: d’hivern i com a poc i de forma general els períodes dels processos electorals. Ara s’oferien els períodes d’estiu i després haureu de fiar-se del que Correus vulga
•  És llastimós que els companys que estan triant estos contractes de fixes-discontinus, no tinguen, en l’elecció del seu lloc de feina, les suficients dades per triar la millor contractació en cada cas li convinga. N’hi ha que jugar a la loteria, gràcies als sindicats majoritaris i a l’Empresa a la que li tenen que treballar les plusvàlues.
•  Ens venent un lloc de feina fix i ara ens cal mal triar entre anar fora de casa o un contracte de 4 o 5 mesos l’any.
•  Molts veníeu tenint contractes llargs i oberts; que raonablement; haguéreu tingut que continuar fins l’acabament d’eixe contracte o l’adjudicació d’una plaça demanada en el concurs de trasllats. S’hauria de permetre accedir a totes les contractacions temporals de Correus, ja que sou fixes.
•  Primer els que entraren amb menys puntuació en Madrid, Barcelona,… Després els que han firmant els contractes de rurals i els de temps parcial i ara els fixes-discontinus que podran participar en el pròxim concurs de trasllat (que ens pareix del tot lícit) i tindran prelació davant de molts companys i companyes que tot i tindre molt més puntuació: no podran més que optar aquells llocs de feina que per descuit o dificultat estiguen lliures. 
L’ STAS-iV exigueix a la Direcció de Zona 6ª: l’oferiment de tots els tipus contractes temporals als fixos discontinus, i la formalització dels contractes dels companys que queden a les llistes d’expectativa d’ingrés, abans del proper concurs de trasllats.

DEFENSEM ELS TEUS DRETS


..........................................................
STAS-IV a Correus.- plaça Gabriel Miró, 7-3ª pltª  Alacant (03001)  tel 665 637 900 .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

Que Vergüenza

Modifican las bases de la convocatoria de ingreso y no se aplican los criterios de funcionamiento de las listas de expectativa, perjudicando a muchos de los trabajadores que participaran, sin ningún tipo de control de parte de las CCOOmisiones de Seguimiento y sin ninguna denuncia efectiva de UGT.
•    No habido forma de reclamar el examen del día 23 del julio pasado.
•    Las bases para la contratación de los fijos-discontinuos, han estado modificadas y con estos criterios nuevos: igual muchos de los compañeros que no marcaran este tipo de contratación lo hubieran pedido; produciéndose un agravio comparativo.
•    Es vergonzoso que la Empresa no hayan hecho los deberes y no se ofrezca los períodos: de invierno y como poco y de forma general los períodos de los procesos electorales. Ahora se ofrecían los períodos de verano y después deberéis fiarse del que Correos quiera.
•    Es lastimoso que los compañeros que están eligiendo estos contratos de fijos-discontinuos, no tengan, en la elección de su lugar de trabajo, los suficientes datos para elegir la mejor contratación que le pueda convenir en cada caso. Hay que jugar a la lotería, gracias a los sindicatos mayoritarios y a la Empresa a la que le tienen que trabajar las plusvalías.
•    Muchos veníais teniendo contratos largos y abiertos; que razonablemente; hubierais tenido que continuar hasta la finalización de ese contrato o la adjudicación de una plaza en los traslados. Se tendría que permitir acceder a todas las contrataciones temporales de Correos, ya que sois fijos.
•    Primero los que entraron con menos puntuación en Madrid, Barcelona,… Después los que están firmando los contratos de rurales y los de tiempo parcial y ahora los fijos-discontinuos que podrán participar en el próximo concurso de traslado (que nos parece del todo lícito) y tendrán prelación ante muchos compañeros y compañeras que todo y tener mucho más puntuación: no podrán más que optar aquellos lugares de trabajo que por descuido o dificultad estén libres. 
El STAS-iV exige a la Dirección de Zona 6ª: que se oferten todos los tipos de contratos temporales a los fijos discontinuos, y se formalicen los demás contratos de las listas de expectativa de ingreso, antes del próximo Concurso de Traslados.

DEFENDEMOS TUS DERECHOS