Ajuntament de València

LA BANDA MUNICIPAL CONVOCA MANIFESTACIÓ CONTRA EL SEU TRASPÀS AL PALAU DE LA MÚSICA

Dijous 23, a les 17:30 hores, des de l’Ajuntament al Teatre Principal, on es celebrarà el concert de Nadal

21 / 12 / 2021 | STAS - Ajuntament de València

La Banda Municipal de València, amb el suport de tots els sindicats de l’Ajuntament de València, convoca concentració i manifestació dijous 23 de desembre a les 17:30 hores per mostrar el seu rebuig als plans del consistori de traslladar-la al Palau de la Música de València.
Els integrants de la banda es concentraran davant la porta principal de l’Ajuntament, on interpretaran diverses marxes fúnebres i processionals, i tot seguit s’incorporaran al vial de circulació per la cantonada entre Ajuntament i Marqués de Sotelo, pegaran la volta a la plaça i seguiran pel carrer de les Barques fins arribar al Teatre Principal, on a les set i mitja de la vesprada celebren el concert de Nadal.
L’arribada a la porta del Teatre Principal està prevista aproximadament sobre les sis i quart de la vesprada. Davant la façana del Teatre Principal interpretaran el pasdoble “València”, del mestre José Padilla, com a mostra de la unió de la banda amb la ciutat i per acabar els actes reivindicatius de l’any 2021.
La Banda Municipal de València convida tota la ciutadania així com al món de la música valenciana i als mitjans de comunicació a sumar-se a este acte reivindicatiu.

DATA: DIJOUS 23 DE DESEMBRE
HORA: 17:30 HORES. (hora estimada d’arribada al Teatre Principal, 18:15 hores).
A l’arribada de la banda al Teatre Principal de València hi haurà declaracions.

El jueves 23, a las 17:30 horas, desde el Ayuntamiento al Teatro Principal, donde se celebrará el concierto de Navidad

LA BANDA MUNICIPAL CONVOCA MANIFESTACIÓN CONTRA SU TRASPASO AL PALAU DE LA MÚSICA

La Banda Municipal de València, con el apoyo de todos los sindicatos del Ayuntamiento de València, convoca concentración y manifestación el jueves 23 de diciembre a las 17:30 horas para mostrar su rechazo a los planes del consistorio de trasladarla al Palau de la Música de València.
Los integrantes de la banda se concentrarán ante la puerta principal del Ayuntamiento, donde interpretarán varias marchas fúnebres y procesionales, y a continuación se incorporarán al vial de circulación por la esquina entre Ayuntamiento y Marqués de Sotelo, darán la vuelta a la plaza y seguirán por la calle de las Barcas hasta llegar al Teatro Principal, donde a las siete y media de la tarde celebran el concierto de Navidad.
La llegada a la puerta del Teatro Principal está prevista aproximadamente sobre las seis y cuarto de la tarde. Ante la fachada del Teatro Principal interpretarán el pasodoble “València”, del maestro José Padilla, como muestra de la unión de la banda con la ciudad y para acabar los actos reivindicativos del año 2021.
La Banda Municipal de València invita a toda la ciudadanía así como al mundo de la música valenciana y a los medios de comunicación a sumarse a este acto reivindicativo.

FECHA: JUEVES 23 DE DICIEMBRE
HORA: 17:30 HORAS. (hora estimada de llegada al Teatro Principal, 18:15 horas).
A la llegada de la banda al Teatro Principal de València habrá declaraciones.

• Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.