Ajuntament de València

LA COMISSIÓ DE PROMOCIÓ CULTURAL DEL CONSELL VALENCIÀ DE CULTURA CITA LA SECCIÓ SINDICAL DE L’STAS-INTERSINDICAL PER ABORDAR EL TRASLLAT DE LA BANDA MUNICIPAL AL PALAU

La compareixença s’emmarca en l’informe que el Consell Valencià de Cultura realitza ja sobre l’afecció patrimonial del trasllat

19 / 01 / 2022 | Administrador Local

Representants de la secció sindical de l’STAS-Intersindical Valenciana i alguns membres de la Banda Municipal compareixeran en els pròxims dies davant la Comissió de Promoció Cultural del Consell Valencià de Cultura. La compareixença es produeix a petició del Consell Valencià de Cultura i dins de les reunions preparatòries de l’informe que ja redacta l’organisme sobre l’afecció patrimonial que comportarà el trasllat.
La cita es produeix després que, la setmana passada, membres de la secció sindical, acompanyats de professors i professores i de l’advocada que els representa, es reunira ja amb el secretari del Consell, Jesús Huguet. Huguet va confirmar a este sindicat que la Banda Municipal de València és un Bé d’Interés Cultural (BIC), com totes les bandes valencianes.
La cita de la Comissió de Promoció Cultural confirma, a juí d’este sindicat, la importància cultural i patrimonial de la Banda Municipal de València i l’interés de l’òrgan consultiu de la Generalitat per esclarir les circumstàncies en què es troba.
Recordem que els sindicats han convocat per a este dimecres la primera vaga de la història de la Banda Municipal de València, que ja té 119 anys d’història. Des d’esta secció sindical reiterem que les protestes no pararan fins que l’Ajuntament retire la proposta de trasllat, que no té el suport dels sindicats ni dels membres de la Banda.

----------------------
La comparecencia se enmarca en el informe que el Consell Valencià de Cultura realiza ya sobre la afección patrimonial del traslado

LA COMISIÓN DE PROMOCIÓN CULTURAL DEL CONSELL VALENCIÀ DE CULTURA CITA A LA SECCIÓN SINDICAL DEL STAS-INTERSINDICAL PARA ABORDAR EL TRASLADO DE LA BANDA MUNICIPAL AL PALAU

Representantes de la sección sindical deL STAS-Intersindical Valenciana y algunos miembros de la Banda Municipal comparecerán en los próximos días ante la Comisión de Promoción Cultural del Consell Valencià de Cultura. La comparecencia se produce a petición del Consell Valencià de Cultura y dentro de las reuniones preparatorias del informe que ya redacta el organismo sobre la afección patrimonial que comportará el traslado.
La cita se produce después de que, la semana pasada, miembros de la sección sindical, acompañados de profesores y profesoras y de la abogada que los representa, se reuniera ya con el secretario del Consell, Jesús Huguet. Huguet confirmó a este sindicato que la Banda Municipal de València es un Bien de Interés Cultural (BIC), como todas las bandas valencianas.
La cita de la Comisión de Promoción Cultural confirma, a juicio de este sindicato, la importancia cultural y patrimonial de la Banda Municipal de València y el interés del órgano consultivo de la Generalitat por aclarar las circunstancias en que se encuentra.
Recordamos que los sindicatos han convocado para este miércoles la primera huelga de la historia de la Banda Municipal de València, que ya tiene 119 años de historia. Desde esta sección sindical reiteramos que las protestas no pararán hasta que el Ayuntamiento retire la propuesta de traslado, que no tiene el apoyo de los sindicatos ni de los miembros de la Banda.

• Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.