Al SERVEF, per dignitat

El pròxim dia 2 de juliol el personal funcionari del SERVEF celebrarà les eleccions sindicals la Junta de Personal. Ja han passat quatre anys i en eixe temps han passat moltes coses: retallades salarials, retallades de personal, retallades de drets laborals, reformes legislatives per a privatitzar serveis públics, etc.

16 / 06 / 2015 | Intersindical servef2015 eleccions2015

Els treballadors i treballadores del SERVEF responguérem amb la unitat sindical contra la política de retallades i privatitzacions, unitat que es va traduir en multitud d’actes de protesta, concentracions, manifestacions... fins que, de colp i repent, algú ens va voler fer callar.
La signatura de l’acord del 27 de desembre de 2012, que repartia 55 permisos sindicals (alliberaments) entre els cinc sindicats de la mesa general de negociació de la Generalitat, va suposar un punt d’inflexió en l’acció sindical conjunta que fins llavors s’havia dut a terme.

Intersindical, després de consultar el personal, va decidir no signar-lo, i això no va agradar gens a les organitzacions que havien decidit signar-lo i beneficiar-se de 46 alliberaments. Els 9 alliberaments corresponents a Intersindical es van quedar sense utilitzar.

Després d’eixe acord en vindrien més: l’acord d’interins en l’ensenyament públic, l’acord que perllongava les retallades del decret Vela, l’acord d’una mala carrera professional per a Funció Pública, l’acord de l’abonament dels 44 dies de la paga extra de 2012, és a dir un continuum d’acords que coincideixen amb la pau social instaurada en l’àmbit de les administracions públiques.

Intersindical no accepta qualsevol cosa a canvi de l’altra, no ens resignem a esta política del pal i la safanòria. Treballem per transformar el model de relacions sindicals amb l’administració i per una participació activa dels treballadors i treballadores, on tots i totes siguem protagonistes i tots i totes tinguem la capacitat de parlar i de decidir.

Amb aquestes premisses ens presentem a les eleccions sindicals del SERVEF, amb el cap ben alt i amb orgull pel treball ben fet; amb un missatge al que no renunciarem mai.

#PERDIGNITAT!