Tributs insisteix en amortitzar els llocs d’Inspecció d’A1 i transformar-los en A2

La Conselleria de Justícia ha convocat dimecres 23 de desembre mesa tècnica per a continuar la discussió sobre el pacte pel qual es reorganitza l'Àrea de Tributs. Com ha manifestat des del principi de tot aquest procés, Intersindical Valenciana continua sense comprendre la necessitat d'efectuar tota aquesta reorganització, i molt menys de la forma en què s'ha proposat.

22 / 12 / 2015 | Intersindical

INTERSINDICAL APOSTA PER UNA AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA AMB MODEL PROPI

No estem d'acord amb la transformació d'un model propi, que pot evolucionar, òbviament, però que no té perquè copiar un model, el de l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT), que pateix de problemes derivats de l'estratificació en castes quasi impenetrables, amb elitismes injustificats i diferències en condicions de treball i retribucions difícilment explicables.
Per tot això, Intersindical Valenciana va proposar un model de reorganització de l'Àrea de Tributs diferent del proposat per l'Administració, que evitara la rebaixa de categoria i retribucions d'una part de la plantilla per a realitzar la mateixa faena que ve realitzant fins el moment.
Vist que no s'ha volgut recollir cap proposta de les primeres al·legacions presentades, en presentem de noves, únicament amb la pretensió de què es respecten els drets del personal, sense que es puga entendre que es recolza la necessitat de les modificacions:
- Els de les companyes i companys funcionàries interines que actualment ocupen els llocs de treball del Cos A1-04 que s'amortitzaran.
- Els del personal de nou ingrés al Cos A2-30, que entenem que han d'acabar en el subgrup A1.
- Els del personal funcionari de carrera de la Generalitat que ha de tindre la possibilitat d'accedir als cossos de Tributs mitjançant qualsevol de les vies de la promoció interna.

Les noves al·legacions les podeu trobar en el següent document:
Al·legacions d'Intersindical al Pacte de Tributs