Milers de persones participen en la manifestació a Madrid per exigir la conversió en fixes del personal interí

Intersindical Valenciana ha participat en la manifestació que aquest matí ha emplenat el centre de Madrid, des de la Plaça Cibeles a Sol

15 / 02 / 2020 | Intersindical personal interí mobilitzacions manifestació 15 f estabilitat consolidació

Milers de persones han participat aquest matí en la manifestació convocada per col·lectius de personal interí de tot l’estat per a denunciar el frau de llei en què es troben, exigir la conversió en fixes com a solució per acabar amb la situació de frau de llei i criticar els acords signats per CCOO, UGT i CSIF amb l’anterior govern de Rajoy. Aquests acords d’estabilització del personal interí, lluny d’estabilitzar al personal interí, han propiciat la convocatòria massiva d’oposicions de lliure ingrés (i, per tant, posar en perill la continuïtat en el treball del col·lectiu).
La Confederació Intersindical aprova una resolució en defensa del personal interí i de la seua funcionarització
Intersindical Valenciana ha participat en la manifestació amb el lema «Personal interí: consolidació i estabilitat» i valora positivament el gran seguiment que ha tingut, amb col·lectius de tots els territoris de l’estat i dels diferents sectors de la funció pública: professorat, sanitat, justícia, administració local, empreses públiques i funció pública en general.
És inadmissible que milers de professionals dels diferents sectors de la funció pública que han patit la situació de frau de llei no tinguen dret a convertir-se en funcionariat de carrera i que vegen perillar la seua continuïtat en el treball per culpa de la convocatòria d’oposicions massives i d’ingrés lliure, que no garanteixen aquesta continuïtat.
El Sindicat insta al nou govern de l’estat a escoltar la veu del personal interí i atendre les seues reivindicacions i continuarà donant suport a les accions que es convoquen per aconseguir l’objectiu de la consolidació del personal interí i evitar que cap persona es quede sense treball.
Així mateix, el ple de la Confederació Intersindical ha aprovat aquest matí, també a Madrid, una resolució en què insta al govern estatal a solucionar aquesta problemàtica i aconseguir la funcionarització del personal interí.