Intersindical Valenciana no signarà l’Acord de permisos sindicals de la Mesa General

El Consell Confederal ha acordat no signar l’acord de permisos sindicals de la Mesa General de Negociació de la Funció Pública Valenciana.

11 / 02 / 2013 | Intersindical permissos sindicals mesa general intersindical consell confederal alliberaments

Intersindical Valenciana, en un context de manca de negociació col·lectiva, d’imposició de mesures que afecten molt negativament el personal del sector públic, considera que la nostra prioritat no era la negociació d’un nou acord de permisos sindicals, sinó de les mesures a adoptar per recuperar les condicions laborals del personal que representem, malmeses per les successives retallades, i la qualitat en la prestació dels serveis públics.
Acord de permisos sindicals

Per tant, el Consell Confederal ha votat en contra de la signatura de l’acord mentre no s’obriga un procés de negociació real per revertir les mesures aprovades pel Decret Vela i es canvie d’actitud envers el personal del sector públic valencià. En cas de donar-se aquestes condicions proposa tornar a obrir un procés de consulta i convocar un nou Consell Confederal per debatre la situació i, si cal, replantejar-se aquesta decisió.

El Consell Confederal insta el conjunt de les persones afiliades i al personal de tots els sectors de la Generalitat Valenciana a augmentar la seua militància en la vida sindical, a dinamitzar i sindicalitzar els centres de treball i a lluitar per acabar amb les retallades i per millorar les condicions laborals i els serveis públics.

Llegiu tota la notícia: Intersindical Valenciana no signarà l'Acord de permisos sindicals de la Mesa General