Notícies de Generalitat Valenciana

Intersindical Valenciana davant el 23 de setembre, Dia Internacional contra l’Explotació Sexual

dilluns 24 setembre 2012 15:35 h

Comunicat amb motiu del Dia Internacional contra l’Explotació Sexual

El Constitucional admet a tràmit el recurs contra el decret llei de retallades del Consell

dimecres 19 setembre 2012 14:54 h

El Tribunal Constitucional ha admés a tràmit el recurs d'inconstitucionalitat presentat per 50 senadors del PSOE contra el Decret Llei 1/2012 de retallades del Consell, a instància dels cinc sindicats de la Mesa General de Negociació (UGT, CCOO., CSI-F, FSES i Intersindical Valenciana). Si bé el recurs va ser finalment subscrit per 50 senadors del PSOE, després de les reunions mantingudes amb la resta de partits polítics valencians amb representació en el Congrés tant Esquerra Unida com Compromís van manifestar el seu suport a aquesta iniciativa.

Intersindical Valenciana se solidaritza amb la Confederació Sindical de Treballadors Sahrauís

dimecres 19 setembre 2012 14:51 h

El Sindicat ha enviat un escrit de solidaritat a la CSTS davant del nou acte de repressió de les forces d’ocupació marroquines que han impedit la celebració de la reunió sindical convocada a la casa d'Eddia Sidi Ahmed, secretari general de la CSTS.

Intersindical Valenciana valora positivament la manifestació del 15-S

dimarts 18 setembre 2012 14:36 h

El sindicat exigeix als governs espanyol i valencià un canvi de política que prioritze les necessitats de la gent sobre la satisfacció del deute.

El sector públic es mobilitza contra les retallades

divendres 14 setembre 2012 14:29 h

La convocatòria s’ha fet des de la Plataforma Estatal de Sindicats i Associacions Professionals de les Administracions Públiques, que ha consistit en concentracions als centres de treball i delegacions i sostdelegacions del Govern.