La funcionartizació continua marcant rècords de lentitud procedimental

Després d’innumerables i injustificats ajornaments, sembla que ens anem apropant a la recta final d'un procés de funcionarització amb el qual s’hauria d’unificar el marc de relació jurídica del personal al servei de l’Administració del Consell.

22 / 10 / 2017 | Intersindical personal laboral llistats funcionarització comissió de seguiment

Passats 11 de juliol i 17 d’octubre es van publicar els llistats provisionals i una correcció d’errades, i dos dies després, 19 d’octubre, es va reunir per primera vegada la Comissió Seguiment. Això no vol dir, però, que disposem de les dades definitives respecte a la participació, perquè encara hi ha sol·licituds pendents d’incorporar al fitxer informàtic perquè encara no han arribat a l’IVAP per la qual cosa caldrà estar molt pendents durant la culminació del procés.
D’entrada, totes les persones que penseu hauríeu d’aparèixer al llistat i no us heu trobat, hauríeu de contactar amb el sindicat abans de proper dia 31 d’octubre que es tornarà a reunir la comissió per a supervisar les llistes definitives abans de la seua publicació. En aquesta revisió, s’analitzarà cada cas o incidència individualment per a garantir que cap company o companya haja quedat exclosa per alguna errada evitable.
Ara per ara, les sol·licituds enregistrades sumen un total de 766 que es distribueixen així:
A1.- Alacant 1 Castelló 1 València 20 total.- 22
A2.- Alacant 7 Castelló 0 València 8 total.- 15
C1.- Alacant 20 Castelló 6 València 34 total.- 60
C2.- Alacant 111 Castelló 43 València 213 total.- 368
APF- Alacant 83 Castelló 32 València 186 total.- 301
Els cursos, previsiblement, començaran en gener de 2018, tot i que encara hi ha pendents de resoldre problemes de logística, tant respecte a la coordinació amb les conselleries d’educació i igualtat, habilitació de aules, o altres de caràcter tècnic respecte a la plataforma informàtica.
La dinàmica prevista consisteix a l’entrega del material a l’inici del curs, llevat de la part informàtica que estarà accessible en la pàgina de l’IVAP per a que cada persona s’ho descarregue, no obstant això, les hores d’informàtica han de ser pràctiques i s’haurà d’habilitar locals en les tres províncies. En aquest sentit també s’ha plantejat la possibilitat d’organitzar els cursos en determinats centres de treball amb una quantitat considerable d’aquest personal, com ara la residència de Carlet.
En tot aquest moment culminant, serem molt exigents a no permetre tornar al ritme mandrós que ha presidit tot el procés per a evitar que hi haja molta distància temporal entre el seguiment del curs, amb la corresponent avaluació continuada i la prova final, perquè això pot incidir negativament en el resultat. Per això, Intersindical Valenciana, insisteix a exigir que tot el procés ha d’estar conclòs en acabar el primer trimestre de 2018.