Notícies de Generalitat Valenciana


Condicions laborals Funció pública
«BRAVO» PER LES RETALLADES (EN PERSONAL)

dimarts 28 febrer 2023 11:22 h

Des de STAS-Intersindical lamentem aquesta dinàmica de retallades en despeses de personal que es deriva d’anys enrere i exigim al Consell un canvi de tendència. En aquest sentit, fins i tot resulta obscè pensar en el nombre de places que s’han deixat sense cobrir amb un import de més de 300 milions d’euros, tenint en compte que som la segona Comunitat en menys empleats públics per habitant i estem per sota la mitjana estatal segons dades del Ministeri d’Hisenda i Funció Pública.

Normativa d’Interès

divendres 24 febrer 2023 13:35 h


Reconversió, reclasificació, grups b, mes gestió per al personal

dijous 23 febrer 2023 14:00 h

L’única alternativa davant la inactivitat de l’administració es organitzar-se i lluitar per a demanar un Pla d’ocupació. Unix-te al grup mitjançant aquest correu electrònic .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic) indicant el teu nom i cognoms, telèfon de contacte i correu electrònic i lloc de treball per a la creació d’un grup de treball des de la plataforma.

Mesa tecnica condicions de treball OAVD

dimecres 22 febrer 2023 12:43 h


Funció pública
Circulars Falles i Magdalena

dimarts 21 febrer 2023 11:35 h


Qui ha signat el cessament als 3 anys del personal interí?

dilluns 20 febrer 2023 09:32 h

Acord signat el 5 de juliol de 2021 pel ministre Iceta i els sindicats CCOO,
UGT i CSIF, i recollit en la llei Iceta, que permet el cessament als 3 anys

El nuevo despotismo ilustrado

dimecres 15 febrer 2023 12:14 h

De cualquier manera, y al margen de como lo quiera argumentar la Sra. Bravo y su departamento, es una medida impropia del gobierno del Botànic y que nos acerca a determinada ideología alejada de la socialdemocracia y la igualdad de oportunidades.


INTERSINDICAL es reuneix amb el director general de funció publica

dimecres 15 febrer 2023 10:10 h

INTERSINDICAL valora positivament la reunió per la disposició de l’administració a buscar solucions a les demandes que hem exposat però dubten que es materialitzen en un curt termini per la qual cosa continuarem darrere d’aquests i altres temes que considerem fonamentals per al personal per tal de garantir unes condicions laborals adequades en els serveis.