Atenció a les treballadores i treballadors per mitjans telefònics i telemàtics

Davant la present situació extraordinària, a partir del dilluns 16 de març canalitzarem l’atenció al personal per mitjans telefònics i telemàtics (whatsapps comarcals, Telegram, Facebook, Twitter, correu electrònic, etc.). Més informació

Milers de persones es tornen a manifestar per la consolidació del personal interí i temporal

Les mobilitzacions han tingut lloc en el marc de la vaga convocada per Intersindical Valenciana i altres sindicats contra el decret Iceta i per posar fi a la temporalitat en la funció pública

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 01 / 12 / 2021 | Personal interí | vaga 30n personal interí mobilitzacions drets laborals

Els sindicats convocants de la vaga del 28 d’octubre preparen noves accions per consolidar al personal interí i temporal

Les organitzacions, CGT, COBAS, Solidaridad Obrera, IAC, CUT Aragón, ISTA, Intersindical Valenciana, USTEA, SUATEA, CUT Galiza, SAS, SOMOS s’han reunit aquesta setmana per analitzar la vaga del passat 28 d’octubre i acordar noves accions per exigir els partits polítics, davant la tramitació del Decret Iceta al Congrés dels Diputats, que es garantisca la consolidació i la fixació del personal intern i temporal de totes les administracions públiques.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 11 / 11 / 2021 | Personal interí | personal interí mobilitzacions assemblea 15n abús de temporalitat

STAS – Intersindical Valenciana celebra el seu IV Congrés

Els dies 29, 30 i 31 d’octubre tindrà lloc el IV Congrés del Sindicat de Treballadores i Treballadors de les Administracions i els Serveis Públics (STAS ) a la ciutat de Gandia. En el Congrés, màxim òrgan del sindicat, s’establiran les línies organitzatives i de treball sindical per als propers quatre anys

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 28 / 10 / 2021 | | stas sindicalisme intersindical valenciana

STAS convoca noves mobilitzacions per la fixesa del personal interí i temporal

Arran de la convalidació in extremis de l’Icetazo en el Congrés i el posterior anunci de tramitació mitjançant projecte de llei de mesures per a reduir la temporalitat de l'ocupació, la incertesa del personal interí i temporal al servei de les administracions públiques sobre el seu futur laboral s'ha tornat més confusa encara si cap.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 27 / 07 / 2021 | Sector públic | sector públic instrumental reducció temporalitat personal temporal comissió de diàleg social

El Palau de les Arts obri expedient disciplinari a un representant sindical d’Intersindical Valenciana per sotmetre el preacord de conveni a l’aprovació de les treballadores i treballadors

Hem rebut l’obertura d’expedient disciplinari a un dels nostres delegats per difondre entre els treballadors i les treballadores el contingut d’un preacord de conveni, amb la finalitat que pogueren fer les seues aportacions, les seues crítiques, i aprovar-ne o no el contingut.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 21 / 06 / 2021 | Sector públic | sector públic instrumental palau de les arts obstrucció sindical expedient delegat intersindical drets laborals

Intersindical Valenciana acusa Bravo de convertir la negociació col·lectiva en una operació d’imatge

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública necessita millorar la seua malmesa imatge pública i, també, la seua valoració política dins del Consell.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 16 / 06 / 2021 | Funció pública | negociació col·lectiva mesa general funció pública drets laborals

La nova llei de funció pública és tan bona que la Direcció General de Funció Pública ens convoca per aprovar l’OPO 2021 i la RLT abans de la seua entrada en vigor

Dimarts 11 de maig es va reunir de forma telemàtica la Taula Sectorial de Funció Pública per a l’aprovació de la relació de llocs de treball (RLT), l’oferta pública d’ocupació (OPO) de 2021 i la modificació del decret 220/2017 que regula la borsa d’ocupació temporal del personal expert docent, a més del punt de precs i suggeriments.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 17 / 05 / 2021 | Mesa sectorial | taula sectorial rlt opo 2021 llei 42021 funció pública

Reconstruïm, transformem, guanyem drets!

Manifest del 1r de Maig de 2021 de la Intersindical Valenciana

Publicat per Intersindical | 28 / 04 / 2021 | Mobilitzacions |

Una llei nova per a certificar la bancarrota moral de Funció Pública

Després d’anys d’espera de la princesa promesa amb l’arribada del Botànic i d’una tragicòmica cronologia de tensions i desencontres entre els socis de govern, passat dimarts 20 d’abril, superada la meitat de la segona legislatura, es va publicar la nova llei de la Funció Pública Valenciana.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 23 / 04 / 2021 | Funció pública | normativa bàsica llei42021 de la f. pública valenciana funció pública drets i condicions de treball

Primeres aproximacions a la nova llei de Funció Pública Valenciana

Passat dia 25 de març es va aprovar en les Corts Valencianes la nova llei de la Funció Pública Valenciana. Es tracta d’una norma que va ser acord de la primera legislatura del Botànic i que Intersindical Valenciana considera necessària per a posar l’administració valenciana al servei de la ciutadania i donar resposta als reptes i oportunitats del segle XXI, fent-la més oberta, eficient, transparent, professional i respectuosa amb la igualtat de gènere.

Continua llegint

Publicat per Intersindical | 29 / 03 / 2021 | | llei funció pública funció pública corts valencianes aprovació nova llei funció pública valenciana

Tot el que necessites saber sobre la COVID-19

Guies, mesures, documents informatius, salut laboral, models de comunicació.

Accedeix-hi

Baixes i absències

Absències per malaltia i incapacitat temporal

Àrees de la Intersindical

Dones

Fartes, però imparables!

Manifest del 25N de 2021, Dia Internacional contra la violència de gènere

Salut laboral i medi ambient

Intersindical Valenciana se suma a la concentració  contra la celebració del III Ecofòrum a l’UJI

Aquest fòrum és, en realitat, una operació de rentada de cara d’algunes de les empreses més contaminants del País Valencià.